امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 473673 |
تاریخ انتشار : 06 تیر 1401 - 15:15 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/آذربایجان غربی مربی تیم ملی ساباکی گفت: سی ونهمین دوره مسابقات کشوری سوپر ساباکی در ارومیه برگزار می شود. میلاد رستمی امروز ۶تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات خانه جوان برگزار شد، افزود: سی و نهمین دوره مسابقات سوپر ساباکی کشور از ۲۸لغایت ۳۱تیر در ارومیه برگزار می شود. […]

صلح خبر/آذربایجان غربی مربی تیم ملی ساباکی گفت: سی ونهمین دوره مسابقات کشوری سوپر ساباکی در ارومیه برگزار می شود.

میلاد رستمی امروز ۶تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات خانه جوان برگزار شد، افزود: سی و نهمین دوره مسابقات سوپر ساباکی کشور از ۲۸لغایت ۳۱تیر در ارومیه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این رشته ورزشی از سال ۸۴ در کشور شروع به فعالیت کرده، و یک رشته تجمیع شده از کاراته، کیک بوکسینگ و کیو کوشین است، تصریح کرد: در مجموع ۲۰هزار نفر بیمه شده ورزشی در این رشته در کل کشور وجود دارد.

رستمی با اشاره به اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان در ۴ بخش نونهالان، نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان برگزار می شود، اظهار کرد: افراد منتخب این مسابقات در شهرهای ارومیه، رامسر، ماکو ، کرج وتهران به اردو تیم ملی دعوت و۱۷ لغایت ۲۱ شهریور سال جاری به مسابقات جام ترکیه و بعد از آن در صورت کسب مقام نخست به مهرماه سال جاری جام آذربایجان در باکو اعزام می شوند. 

مربی تیم ملی ساباکی خاطر نشان کرد: تاکنون هزار ورزشکار از ۲۰ شهرستان در این مسابقات حضور دارند که ۵۰۰ نفر از ارومیه هستند. 

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۶۰ داور اقا و خانم  در این مسابقات حضور دارند، یاد آور شد: در این دوره از مسابقات ۱۰داور آقا وخانم از خود ارومیه داوری خواهند کرد.

رستمی با اشاره به اینکه در حال فراهم سازی شرایط برای تیم داری ارومیه در این رشته ورزشی هستیم، تصریح کرد: یک تیم ورزشی برای بانوان و اقایان در روز های آتیبه صورت رسمی تشکیل خواهد شد.

مسئول برگزاری مسابقات کشوری سوپر ساباکی افزود: در صورت برگزاری این دوره از مسابقات در ارومیه ،میزبانی مسابقات اوراسیا با حضور ۲۰ کشور نیزبه ارومیه اعطا خواهد شد. 
وی ادامه داد: برگزاری مسابقات کشوری در کنار توسعه ورزشی استان موجب توسعه اجتماعی ، اقتصادی و گردشگری استان خواهد شد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید