امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 318048 |
تاریخ انتشار : 05 آبان 1398 - 12:18 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر از ارائه یک میلیون و ۸۰۷ هزار و ۶۸۶ مورد خدمات به زائران از سوی کادر درمانی هلال‌احمر در اربعین ۹۸ خبر داد. به گزارش صلح خبر، دکتر محمدتقی حلی‌ساز با اعلام آخرین آمار ارائه خدمات کادر درمانی هلال‌احمر به زائران […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر از ارائه یک میلیون و ۸۰۷ هزار و ۶۸۶ مورد خدمات به زائران از سوی کادر درمانی هلال‌احمر در اربعین ۹۸ خبر داد.

به گزارش صلح خبر، دکتر محمدتقی حلی‌ساز با اعلام آخرین آمار ارائه خدمات کادر درمانی هلال‌احمر به زائران حسینی در اربعین ۹۸، گفت: بر این اساس از ۱۴ تا ۲۹ مهرماه، یک میلیون و ۸۰۷ هزار و ۶۸۶ مورد خدمات ارائه شده که از جمله آنها ۶۲۹ هزار و ۵۹۷ مورد ویزیت، یک میلیون و۹۳ هزار و ۷۹۳ مورد ویزیت داروخانه، ۱۹۶ هزار و ۳۷۵ مورد داروهای قابل ارائه بدون نسخه و ۲۰۰ هزار و ۴۲۴ مورد تزریقات بوده است.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعی هلال‌احمر، وی با اشاره به تست فشارخون و قند خون ۵۰ هزار و ۴۴۵ زائر از ابتدای ارائه خدمات درمانی هلال احمر در اربعین ۹۸، افزود: همچنین ۷۴ هزار و ۱۴۵ مورد پانسمان، ۲۹ هزار و ۲۱۱ مورد سرم‌تراپی، ۵ هزار و ۴۹۲ مورد نوار قلب، ۲ هزار و ۲۷۷ مورد گچ و آتل‌بندی و ۳۹۷ مورداکسیژن تراپی از دیگر موارد مهم‌ترین خدمات ارائه شده به زائران در اربعین ۹۸ است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با تقدیر از خدمات و تلاش‌های بی‌وقفه تمامی کادر امدادی و درمانی هلال‌احمر در اربعین ۹۸، گفت: در ۱۶ روز ارائه خدمات به زائران، ۸۸۶ مورد اعزام به بیمارستان‌های عراق و ۱۳۱ مورد اعزام به ایران داشته‌ایم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید