امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 492934 |
تاریخ انتشار : 10 بهمن 1401 - 14:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خراسان جنوبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: ادبیات رسانه در شرایط جنگ ترکیبی می‌تواند عملیات دشمن را خنثی سازد و از طرفی رسانه می‌تواند پیش از شروع عملیات دشمن، تحرکات وی را حدس بزند. علی فرخنده، امروز دوشنبه 10 بهمن ماه در نشست قرارگاه رسانه‌ با محوریت برنامه‌های دهه فجر با بیان […]

صلح خبر/خراسان جنوبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: ادبیات رسانه در شرایط جنگ ترکیبی می‌تواند عملیات دشمن را خنثی سازد و از طرفی رسانه می‌تواند پیش از شروع عملیات دشمن، تحرکات وی را حدس بزند.

علی فرخنده، امروز دوشنبه 10 بهمن ماه در نشست قرارگاه رسانه‌ با محوریت برنامه‌های دهه فجر با بیان اینکه معارف قرآن و اهل بیت(ع) تسکین دهنده نیاز روز جامعه است، اظهار کرد: رسانه در جنگ ترکیبی به عنوان تک تیرانداز عمل می‌کند.

به گزارش صلح خبر، وی با اشاره به ضرورت مقایسه جنگ سخت و نرم دشمن در نشست با مسئولان رسانه، افزود: ادبیات رسانه در شرایط جنگ ترکیبی می‌تواند عملیات دشمن را خنثی سازد و از طرفی رسانه می‌تواند پیش از شروع عملیات دشمن، تحرکات را حدس بزند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: رسانه با بیان روایت اول، می‌تواند جریان‌سازی و گفتمان سازی در جامعه را رواج دهد؛ در واقع رسانه بهترین ابزار جهاد تبیین در بحث انقلاب اسلامی و دهه فجر است.

فرخنده با بیان اینکه انقلاب اسلامی کشور را دچار تحول کرد، افزود: اتفاقات سال‌های پیروزی انقلاب باید در روایت رسانه‌ای دیده شود، چراکه انقلاب به مردم دنیا عزت داده و کد ایستادگی در مقابل ظلم را داد.

وی با تأکید بر بیان خدمات دولت سیزدهم توسط رسانه، یادآور شد: باید در راستای معرفی دستاوردهای انقلابی که همه دنیا را بیدار کرد تلاشی دوچندان صورت گرفته و از سویی دیگر تولیدات رسانه‌ای افزایش یابد.

فرخنده از برپایی نمایشگاه موزه عبرت و جشن مردمی انقلاب با عنوان «آتشونی» با حضور معاون وزیر کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه روایتی از جنایات‌های پهلوی، زندان‌های رژیم پهلوی و شکنجه‌های ساواک در آن زمان بوده و از سه شنبه ۱۱ بهمن ماه به مدت ۲۰ روز در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند همه روزه صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۱ و بعدازظهرها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ به روی علاقه مندان باز خواهد بود.

انتهای پیام 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید