امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 489652 |
تاریخ انتشار : 10 آذر 1401 - 23:16 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/همدان رئیس فدراسیون جودو گفت: با توجه به درخواست فرماندار شهرستان بهار احداث کمپ تیم‌های ملی‌ جودو در این شهرستان به طور ویژه پیگیری خواهد شد. آرش میراسماعیلی پنجشنبه ۱۰ آذرماه در مراسم یادواره ۱۱۳ شهید والامقام ورزشکار و ششمین جشنواره جودو شهرستان بهار، اظهار کرد: شرایط ورزش جودو در  استان همدان مطلوب بوده […]

صلح خبر/همدان رئیس فدراسیون جودو گفت: با توجه به درخواست فرماندار شهرستان بهار احداث کمپ تیم‌های ملی‌ جودو در این شهرستان به طور ویژه پیگیری خواهد شد.

آرش میراسماعیلی پنجشنبه ۱۰ آذرماه در مراسم یادواره ۱۱۳ شهید والامقام ورزشکار و ششمین جشنواره جودو شهرستان بهار، اظهار کرد: شرایط ورزش جودو در  استان همدان مطلوب بوده و در این استان در رده سنی پایه اقدام‌های موثری را شاهد هستیم.

وی از استان همدان و شهرستان بهار به عنوان یکی از فعال‌ترین هیات‌ها در کشور نام برد و افزود: حضور قهرمانان و اساتید بزرگ و مطرح نظیر فتح الله فریدی‌وثوق و برادران کریمی‌ناصر در بهار نشان از جایگاه والای این شهرستان در کشور دارد و انتظار تداوم این مسیر موفق هستیم.

میراسماعیلی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت ها و استعدادهایی که استان همدان و شهرستان بهار دارد، مسابقات کشوری را به همدان خواهیم آورد و به زودی مسابقات نوجوانان و نونهالان بانوان کشور به میزبانی استان همدان و در صورت امکان در شهرستان بهار برگزار خواهد شد.

وی در ادامه درباره اتفاقات اخیر کشور گفت: خواندن سرود هر کشوری برای مردمش شور و حال خاص خودش را دارد، حالا اگر کسی سرود کشورش را زمزمه نکند یا به هر نحوی به آن بی‌اعتنایی و بی‌احترامی کند، به خود بی‌احترامی کرده است.

میراسماعیلی تصریح کرد: برخی زیرفشار عده‌ای معدود سرود نخواندن‌شان را نوعی اعتراض و همراهی با مردم عنوان می‌کنند در صورتی که مردم از این اتفاقات ناراحت هستند و مردم زمانی خوشحال می شوند که با تلاش یک ورزشکار پرچم ایران به اهتزار درمی‌آید.

وی با اشاره به اینکه کشور برای امثال آرش میراسماعیلی هزینه کلانی کرده است، تصریح کرد: کشور برای این که من و امثال من قهرمان شویم، هزینه زیادی متحمل شده و امروز اوج بی معرفتی است که نخواهیم قدردان این نظام و کشور باشیم و امروز هر ورزشکاری که به کشور پشت کند به طور قطع عاقبت به خیر نخواهند شد.

شهرستان بهار موقعیت مناسبی برای احداث کمپ تیم‌های ملی جودو دارد

فرماندار شهرستان بهار هم گفت: شهرستان بهار به علت دارا بودن ظرفیت های خوب اقتصادی مانند صنعت، کشاورزی، گردشگری و امکانات رفاهی و ورزشی عالی می تواند برای احداث کمپ تیم‌های ملی جودو گزینه بسیار مناسبی باشد.

روح‌الله نباتی اظهار کرد: بیش از ۴۰ مدال جهانی و آسیایی، ۳۸ مدال کشوری و ۴۰۰ جودوکار فعال و ۱۵ مربی سرشناس در شهرستان بهار نشانگر توانمندی بسیار بالایی بوده که شهرستان ما را به قطب جودو کشور تبدیل کرده است.

وی با گرامیداشت یاد پهلوان سرافراز شهرستان شهیدسیدمیلاد مصطفوی افزود: شهرستان بهار همواره مهد پرورش دلیرمردان و شیرزنان در همه‌ حوزه‌های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی بوده و هست.

نباتی خاطرنشان کرد: ورزشکاران مومن ما با اراده پولادین بارها در آوردگاه های مختلف باعث افتخار و سرافرازی همه ملت شده اند که تلاش آنها را ارج می نهیم.

وی آرش میراسماعیلی با منش پهلوانی و استکبارستیزی را  الگوی مناسبی برای جوانان جودوکار دانست و بیان کرد: وی در اوج قدرت نماینده رژیم جعلی صهیونیستی را به رسمیت نشناخت‌ و عطای طلای المپیک را به عشق اسلام و ایران به لقایش بخشید.

به گزارش صلح خبر، در پایان این مراسم از خانواده معزز شهدای ورزشکار و همچنین افتخار آفرینان جودوی شهرستان بهار تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید