امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 96349 |
تاریخ انتشار : 10 مرداد 1395 - 11:18 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

منابع خبری ترکیه از اجرای تدابیر گسترده امنیتی در آدانا در پی دریافت اطلاعاتی درباره احتمال تلاش برای کودتای نظامی جدید خبر می دهند. به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه ملیت چاپ ترکیه، ورود به پایگاه هوایی اینجرلیک در جنوب ترکیه و خروج از این پایگاه تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است. در پی دریافت اطلاعاتی […]

منابع خبری ترکیه از اجرای تدابیر گسترده امنیتی در آدانا در پی دریافت اطلاعاتی درباره احتمال تلاش برای کودتای نظامی جدید خبر می دهند.
به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه ملیت چاپ ترکیه، ورود به پایگاه هوایی اینجرلیک در جنوب ترکیه و خروج از این پایگاه تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.
در پی دریافت اطلاعاتی درباره احتمال تلاش طرفداران فتح الله گولن برای تکرار کودتای نظامی، اداره پلیس آدانا با اتخاذ تدابیر گسترده  نیروهای پلیس را در نقاط دارای اهمیت راهبردی مستقر کرد.
پلیس آدانا با اعلام وضعیت آماده باش همه نیروهای پلیس را به حضور در محل کار فراخواند.
حوالی ساعت 23 دیشب به وقت محلی حدود 7 هزار تن از نیروهای پلیس آدانا در محل کارشان حاضر شدند.
شمار زیادی از نیروهای پلیس نیز در مقابل اداره پلیس، استانداری آدانا، فرودگاه و زندان کورکچولر مستقر شدند.
به دستور اداره پلیس آدانا علاوه بر نیروهای ویژه پلیس،‌ زرهپوش ها و خودروهای ویژه مقابله با ناآرامی های اجتماعی نیز در مقابل مراکز نظامی آدانا مستقر شده اند.
نیروهای پلیس اجازه هیچگونه ورود و خروج از پایگاه اینجرلیک را نمی دهند.
ملیت : 6 روزنامه نگاربه دستور دادگاه استانبول روانه زندان شدند
در همین حال 6 روزنامه نگار در ترکیه دیروز پس از تفهیم اتهام در دادگاهی در استانبول با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.
به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه زمان چاپ ترکیه ، این افراد که علی بولاچ و شاهین آلپای ( از روزنامه نگاران و نویسندگان معروف ترکیه) نیز در میان آنان هستند ، در میان 47 نفری هستند که فضولی آیدوغدو قائم مقام دادستان کل استانبول در چارچوب تحقیقات درباره گروه طرفداران فتح الله گولن و شبکه موسوم به شبکه دولت موازی دستور دستگیری آنان را صادر کرده بود.
منبع : خبرگزاری صدا و سیما
منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید