امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 492954 |
تاریخ انتشار : 10 بهمن 1401 - 16:05 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/سمنان جانشین فرمانده سپاه قائم استان سمنان از پیش‌بینی بیش از ۵۶۰۰ فعالیت مجموعه سپاه و بسیج استان در دهه فجر امسال خبر داد. سردار منصور شوقانی ۱۰ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر به فعالیت دو کمیته بسیج و نیروهای ستاد مسلح استان ستاد دهه فجر ذیل سپاه استان اشاره و […]

صلح خبر/سمنان جانشین فرمانده سپاه قائم استان سمنان از پیش‌بینی بیش از ۵۶۰۰ فعالیت مجموعه سپاه و بسیج استان در دهه فجر امسال خبر داد.

سردار منصور شوقانی ۱۰ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر به فعالیت دو کمیته بسیج و نیروهای ستاد مسلح استان ستاد دهه فجر ذیل سپاه استان اشاره و اظهار کرد: همه برنامه های امسال بسیج و سپاه استان با سه رویکرد: تبیین و روایت پیشرفت، امیدآفرینی و نشاط و جهاد خدمتگزاری برگزار می شود.

وی با اشاره به بهره گیری از موثرین حوزه تبیین برای روایت پیشرفت در دوران انقلاب از اعزام تعدادی از فعالان این بخش به هواوفضای سپاه کشور خبر داد و افزود: این راویان بعد از آموزش به روایت خدمات نظام و روایت پیشرفت های کشورمان در این چند دهه می پردازند.

جانشین فرمانده سپاه قائم استان سمنان از برپایی ایستگاه های فرهنگی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این ایستگاه ها در همه شهرستان های هشتگانه استان راه اندازی خواهند شد.

وی از رونمایی از نماهنگ آرمان به عنوان یکی از برنامه های سپاه استان در دهه فجر امسال نام برد و تصریح کرد: علاوه بر این اجرای سرودهای پاتوقی در میادین و سطح شهرها و روستاها از دیگر برنامه های ما در دهه فجر امسال است.

وی از اختتامیه جشنواره ابوذر به عنوان دیگر برنامه شاخص سپاه و بسیج استان نام برد و اضافه کرد: امسال آثار رسیده به این جشنواره با ۲۰ درصد افزایش روبرو بوده است.

افتتاح ۵۰ واحد نیروگاه ۵ کیلوواتی

جانشین فرمانده سپاه قائم استان سمنان ادامه داد: رویداد ملی سلام به آینده، افتتاح استخر ذخیره آب ۴۵۰ هزار مترمکعبی در شرق استان، ویزیت رایگان در مجموعه های درمانی وابسته به سپاه، افتتاح مراکز مشاوره خانواده، پایش و عارضه یابی ۸ واحد صنعتی، توزیع ۲۳سری جهیزیه با هدف ترویج ازدواج آسان، توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی، برپایی جشن های انقلاب، یادواره شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی،رژه موتوری و خودرویی، یادواره شهید شاطری،جشن بزرگ ایران بانو و…از دیگر برنامه های ستاد در دهه فجر امسال است.

سردار شوقانی از افتتاح ۵۰ واحد نیروگاه ۵ کیلوواتی به عنوان دیگر برنامه استان در دهه فجر نام برد و اظهار کرد: در این طرح تعدادی پنل خورشیدی بر بام منازل ایجاد و انرژی تولیدی در شبکه استانی به مصرف می رسد.

افتتاح ۳۹۰ کارگاه تولید اشتغال خانگی در دهه فجر

وی از افتتاح ۳۹۰ کارگاه تولید اشتغال خانگی در دهه فجر خبر داد و افزود: با هدف حمایت از فعالان این بخش تسهیلات خوبی به فعالان مشاغل خانگی در استان پرداخت شده است.

جانشین فرمانده سپاه قائم استان از افتتاح مخازن ذخیره آب در برخی از روستاهای استان خبر داد و گفت: همزمان با دهه فجر سه مخزن ذخیره آب در روستاهای حق الخواجه کالپوش، رودبار دامغان وخط انتقال آب روستای قدس به بهره برداری می رسند.

سردار شوقانی از برپایی مسابقات ورزشی در ۱۸ رشته در سطح استان و دستگاه های اجرایی به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: برپایی جشن پیروزی در ۳۳۰ مدرسه، برپایی جشن های انقلاب با محوریت محلات، جنگ شاد پدرانه، ۱۰روز ۱۰ مسجد و ۱۰ محله و… از دیگر برنامه های شاخص دهه فجر در استان است.
انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید