امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 506365 |
تاریخ انتشار : 02 خرداد 1402 - 16:06 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/چهارمحال و بختیاری جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته مقاومت در استان خبر داد. سردار علی‌ افضلی دوم خردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری به مناسبت سوم خردادماه سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و هفته مقاومت، ایثار و پیروزی و […]

صلح خبر/چهارمحال و بختیاری جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته مقاومت در استان خبر داد.

سردار علی‌ افضلی دوم خردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری به مناسبت سوم خردادماه سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و هفته مقاومت، ایثار و پیروزی و روز دزفول، با تبریک ایام دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: : دفاع مقدس و فتح خرمشهر به الگوی بسیار موفق برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده است و موفقیت های نیروهای مسلح همچون بازگشت ظفرمندانه ناوگروه ۸۶ ارتش از سفر دور دنیا نشان دهنده محقق شدن راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی و الگوشدن مبارزات رزمندگان ماست.

جانشین فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) استان افزود: یکی از درس‌های ما از حماسه خرمشهر این است که خداوند در اوج ناامیدی، نصرت خود را بر سر رزمندگان اسلام نازل کرد، که همین نگاه در اندیشه‌های مقام معظم رهبری، قابل رؤیت است.

وی به عناوین و محورهای کلی برنامه‌های هفته مقاومت در استان اشاره کرد و گفت: همزمان با این ایام ۵۰۰ عنوان برنامه در نظر گرفته شده است که این برنامه‌ها در ۲۹محور کلی در دهه کرامت اجرا می‌شود.

افضلی در خصوص محورهای بیست ونه‌گانه برنامه هفته مقاومت و ایثار ابراز کرد: برگزاری نشست‌های خبری فرماندهان نواحی مقاومت با اصحاب رسانه، دیدار خانواده‌های معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان، غبارروبی و برگزاری رژه‌های خودرویی و موتوری از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

وی برنامه‌های جشن دهه کرامت با حضور خادمان حرم مطهر رضوی، نشر تولیدات فرهنگی و فعالیت‌هایی در فضای مجازی، اجرای سرودهای پاتوقی و خیابانی، افتتاح و بهره‌برداری تعدادی از طرح‌های محرومیت‌زدایی در بسیج سازندگی استان و قرارگاه محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی و گشت‌های محله‌محور و مانورهای نمایش قدرت را از دیگر برنامه‌های هفته مقاومت برشمرد.

جانشین  فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان تصریح کرد: برنامه فرهنگی وهنری کتاب‌خوانی، نقاشی و تولیدات هنری، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری نشست‌های روشنگری بصیرتی و سبک زندگی، برگزاری کارگاه‌های مهارت خانواده، اشتغال و آسیب‌های اجتماعی، پویش نذر خون و اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم و برپایی ایستگاه‌های سلامت از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید