امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 493115 |
تاریخ انتشار : 11 بهمن 1401 - 20:14 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/مازندران رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد از افتتاح و کلنگ‌زنی ۴ پروژه ورزشی به مناسبت ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد. مهدی شعبان‌پور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی این جشن بزرگ ملی، فرصت مغتنمی است تا مسئولان و دستگاه‌های مختلف، خدمت به جامعه […]

صلح خبر/مازندران رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد از افتتاح و کلنگ‌زنی ۴ پروژه ورزشی به مناسبت ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

مهدی شعبان‌پور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی این جشن بزرگ ملی، فرصت مغتنمی است تا مسئولان و دستگاه‌های مختلف، خدمت به جامعه و شهروندان را با سرعت و جدیت بیشتری به دنبال کنند، گفت: جامعه بزرگ ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد نیز ولایتمدارانه همراه با اقشار مختلف مردم ایران اسلامی، چهل و چهارمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشته و تا ابد پای آرمان‌های والای این انقلاب وفادار می‌مانند.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی از مهم‌ترین اقدامات در دستور کار اداره ورزش و جوانان در این دهه مبارک است، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدای ورزشکار سرخرود، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مشاوره رایگان در موضوعات اجتماعی و خانواده، دیدار و تجلیل از جانبازان، خانواده شهدای ورزشکار و اهدای مدال قهرمان ورزشی به خانواده شهید ورزشکار، مسابقات نقاشی، رژه موتوری و خودرویی، ادای احترام و غبارروبی مزار شهدای گرانقدر از برنامه‌های این اداره در حوزه فرهنگی است.

شعبان‌پور با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده در حوزه ورزشی به مناسبت دهه فجر امسال، افزود: برگزاری رقابت‌های لیگ کشتی نونهالان مازندران، برگزاری مسابقات ورزشی در رده‌های سنی مختلف و رشته‌های گوناگون، اجرای دوره مربیگری و کارگاه‌های آموزشی ورزشی و غیره از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در حوزه ورزش قهرمانی در شهرستان محمودآباد است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد، خاطرنشان کرد: همایش‌های متعدد در اقصی نقاط شهرستان از جمله پیاده‌روی خانوادگی، کوهپیمایی خانوادگی، جشنواره‌های ورزش همگانی، دوچرخه سواری، راه اندازی پویش‌های مختلف، دوره‌های عمومی و رایگان ورزشی و نیز در حوزه ورزش همگانی اجرایی خواهد شد.

این مسئول با اعلام اینکه در دهه فجر امسال در حوزه عمرانی نیز ۴ پروژه ورزشی افتتاح وکلنگ‌زنی می‌شود، یادآور شد: کلنگ‌زنی سالن ورزشی ناصر آباد، بهره برداری از پارک ورزشی روستای ابوالحسن آباد، افتتاح دفتر هیأت پزشکی ورزشی سرخرود و خانه ورزش روستایی بونده از برنامه‌های این حوزه است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید