امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 488629 |
تاریخ انتشار : 28 آبان 1401 - 17:04 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/همدان فرمانده سپاه ناحیه ملایر از برگزاری بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در ملایر خبر داد و گفت: برگزاری ۱۰ یادواره شهدا، اعزام ۲۰ گروه جهادی به روستاها، افتتاح شش واحد مشکونی برای محرومان، افتتاح سه کارگاه اشتغالزایی شامل مرواربافی و تعاونی فرش و برپایی نمایشگاه «ایران قوی» از جمله […]

صلح خبر/همدان فرمانده سپاه ناحیه ملایر از برگزاری بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در ملایر خبر داد و گفت: برگزاری ۱۰ یادواره شهدا، اعزام ۲۰ گروه جهادی به روستاها، افتتاح شش واحد مشکونی برای محرومان، افتتاح سه کارگاه اشتغالزایی شامل مرواربافی و تعاونی فرش و برپایی نمایشگاه «ایران قوی» از جمله این برنامه‌ها است.

سرهنگ پاسدار علی اصغر فارسی روز شنبه ۲۸ آبان ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه «بسیج، خدمت گذار ملت ایران» شعار امسال هفته بسیج است، اظهار کرد: برگزاری۱۰ مسابقه فرهنگی، ۵۰ مسابقه ورزشی، رزمی و همگانی و ۱۰۰ نشست روشنگری و جهاد تبیین در مساجد از دیگر برنامه های این هفته است.

فارسی اعزام هفت تیم پزشکی به مناطق محروم و روستاها، دیدار با ائمه جمعه، برپایی ۱۰ میز خدمت در سراسر شهرستان توسط سازمان بسیج سازندگی و بسیج مهندسین، سرکشی از ۲۰ خانواده شهید، برپایی رزمایش کمک‌های مومنانه و اعزام کلینیک تخصصی دامپزشکی سیار به روستاها را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

فارسی با بیان اینکه بدلیل شرایط کشور و اتفاقات اخیر هفته بسیج امسال متفاوت از سال‌های قبل برگزار می شود، گفت: امروز دشمن با تمام ظرفیت خود وارد صحنه شده است و اقدامات دشمن از روی ضعف و ناتوانی آن ها است.

وی رویکرد اصلی سپاه پاسداران در هفته بسیج را خدمت رسانی به مردم دانست و ادامه داد: بنا داریم صداقت، فداکاری و خدمات بسیج را طی این هفته به ملسه ظهور برسانیم.

فارسی مردمی بودن و حضور شاخص مردم در برنامه های هفته بسیج را از اولویت های برگزاری برنامه ها در این هفته دانست و گفت: برنامه ها باید اجتماعی باشند یعنی پیوست های اجتماعی داشته باشند و در کنار برنامه های فرهنگی، خدمات اجتماعی به مردم ارائه شود.

وی همچنین ابتکار و خلاقیت، اثرگذاری بالا و نام گذاری خلاقانه برای برنامه ها را از دیگر ویژگی های برنامه های هفته بسیج برشمرد و تصریح کرد: برنامه ها بر اساس سند راهبردی بسیج و مرتبط با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی طراحی شدند.

فارسی از برگزاری یک رزمایش بزرگ سازندگی در هفته بسیج خبر داد و گفت: گروه های مختلف جهادی در این رزمایش شرکت می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر به شعار اولین روز از هفته بسیج در روز ۲۹ آبان ماه با عنوان«بسیج، سازندگی و پیشرفت» اشاره و بیان کرد: در روز دوم از هفته بسیج با عنوان «بسیج، مسجد محوری و جامعه اسلامی» پایگاه های بسیج خدمات سازندگی به مردم ارائه می دهند.

فارسی از برگزاری نمایشگاهی با عنوان«ایران قوی» طی این هفته خبر داد و  گفت: نمایشگاه بزرگی از اقدامات ارتش قهرمان انقلاب اسلامی در عرصه تسلیحات نظامی، پدافند هوایی و خدمات مهندسی، یکم آذر ماه همزمان با دومین روز از هفته بسیج در سالن ورزشی الغدیر ملایر به مدت یک هفته برپا می شود.

وی با بیان اینکه همزمان در یکی از سالن های ورزشگاه الغدیر نمایشگاه دیگری از پیشرفت ها و اختراعات علمی بسیجیان به نمایش گذاشته می شود، ادامه داد: دانشجویان و دانش آموزان تحت عنوان «اردوی راهیان پیشرفت» از این نمایشگاه ها بازدید خواهند کرد.

فارسی با اشاره به اینکه نمایشگاهی از دستاوردهای اقتصاد مقاومتی نیز در یکی دیگر از سالن های مجموعه الغدیر برپا خواهد شد، افزود: در سالن اصلی این مجموعه نیز «کنگره  بزرگ شهدای ارتش ملایر» برگزار می شود که زمان دقیق برگزاری آن هنوز مشخص نشده است.

وی به ۱۱ شهید خلبان و ۲۸۴ شهید ارتش شهرستان ملایر در دوران دفاع مقدس اشاره و مطرح کرد: روز سوم از هفته بسیج با شعار «بسیج، نوآوری و جهاد علمی» با برنامه های متنوع برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر شعار روز چهارم از این هفته را «بسیج، مردم سالاری و ایران قوی» عنوان کرد و افزود: در این روز ۸۰ گروه جهادی شهرستان در برنامه صبحگاه شرکت کرده و سپس در عرصه خدمت‌گذاری خود حضور یافته و خدمت رسانی می کنند.

فارسی اجرای برنامه «میقات صالحین» را از جمله برنامه های پنجمین روز از هفته بسیج با شعار «بسیج، ایمان و تربیت اسلامی» اعلام کرد و گفت: طی این برنامه گروه هایی از بسیجیان در قالب حلقه های صالحین به همراه مربیان خود در نماز جمعه ملایر و شهرهای تابعه شرکت می کنند تا قبل از برگزاری نماز حلقه های صالحین شکل بگیرد .

فرمانده سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: در ششمین روز از هفته بسیج با شعار «بسیج، مقاومت و اقتدار ملی» یادواره شهدای دانش آموز با حضور بسیجیان، فرهنگیان و دانش آموزان در سالن ورزشی الغدیر برگزار می شود.

وی در بخش دیگری تاکید کرد: امروز دشمنان ما فهمیدند که در عرصه نظامی حریف ایران نمی شوند و ما برای آنها دست نیافتی شدیم.

فارسی با بیان اینکه این اقدامات دشمنان را نشانه ضعف آن ها و از روی استیصال دانست و گفت:  دشمنان مکی توانند پیشرفت های ایران را ببینند و از روی ضعف و استیصال اغتشاشات را در کشور به راه انداختند و متاسفانه عده‌ای فریب خورده در کشور نیز در صحنه حضور پیدا می‌کنند.  

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه دشمن هدف اصلی خود را با اقدامات تروریستی در کشور نشان داد، افزود: خواب آشفته ای که برای کشور دیدند این است که داعشی ها را بر کشور حاکم کنند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید