امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 473437 |
تاریخ انتشار : 04 تیر 1401 - 23:15 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/اردبیل رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در مجموعه شورا و شهرداری اجازه دست درازی عده ای به بیت المال را نخواهیم داد و واگذاری ها نیز از طریق مناقصه و مزایده خواهد بود. جواد انصاری ۴ تیر در سی و سومین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: براساس آئین نامه معاملاتی مالی […]

صلح خبر/اردبیل رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در مجموعه شورا و شهرداری اجازه دست درازی عده ای به بیت المال را نخواهیم داد و واگذاری ها نیز از طریق مناقصه و مزایده خواهد بود.

جواد انصاری ۴ تیر در سی و سومین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: براساس آئین نامه معاملاتی مالی شهرداری مزایده و مناقصه انتخاب پیمانکاران در همه حوزه ها به ویژه دستگاه های شهربازی داخل شهر و شورابیل انجام شده تا جلوی هرگونه رابطه بازی و سپردن کارها به یک پیمانکار خاص گرفته شود.

وی با اشاره به طرح برخی از موضوعات حاشیه ای در انتخاب پیمانکار جدید برای شهربازی شورابیل خاطرنشان کرد: پیمانکار جدید تعرفه دستگاه های شهربازی را باید به تناسب نرخ مصوب در شورای شهر افزایش داده و از شهرداری نیز انتظار می رود با نظارت و کنترل بر این فرآیند اجازه تضییع حقوق مردم را ندهد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در مورد واگذاری پایگاه سلامت احداث شده در محل پارک غنی زادگان اردبیل به بخش خصوصی گفت: از آنجائی که شهرداری در حوزه بهداشت و درمان کار تخصصی انجام نمی دهد قرار شد با انتشار آگهی مزایده و تعیین اجاره بهای سالانه این واگذاری انجام شده تا اهالی از خدمات بهداشتی – درمانی با تعرفه دولتی برخوردار شوند.

انصاری افزود: به هیچ وجه شورا و شهرداری به دنبال کسب منفعت و سود از این پروژه ها نیست بلکه بهتر است خدمات ارائه شده در این مرکز سلامت پائین تر از تعرفه مصوب وزارت بهداشت بوده تا اهالی از این خدمات استفاده کنند.

وی راه اندازی وسایل بازی و تفریحی دریایی در شورابیل را از اقدامات جدید شهرداری و مدیریت منطقه نمونه گردشگری شورابیل اعلام و تصریح کرد: در کنار استقبال از حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در این منطقه امیدواریم تجهیزات و امکانات مورد بهره برداری در این منطقه از استاندارد و ایمنی مناسب برخوردار باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با قدردانی از تلاش شهرداری و سازمان فرهنگی – ورزشی در برگزاری آبرومند همایش بزرگ سلام فرمانده در شورابیل بیان کرد: یکی از شرکت های تولیدکننده آب معدنی در مشارکت برای این همایش اقدام به توزیع رایگان آب معدنی در بین شرکت کننندگان کرد.

انصاری همچنین با اشاره به تغییر کاربری اراضی خیابان عطایی اردبیل اظهار کرد: با تلاش و پیگیری نائب رئیس مجلس و موافقت مسئولان وزارت راه و شهرسازی قرار شد تا مبلغ حاصل از این تغییر کاربری صرف آزادسازی باغ شریعت اردبیل شود.

وی تعیین تکلیف احداث پل عابر پیاده را در هفت نقطه شهری یادآور شد و بیان کرد: محل تعیین شده قبلی به دلیل برخی از مشکلات مورد توجه سرمایه گذار قرار نگرفت و مقرر است تا در محل های جدید که معرفی شده احداث پل های عابر پیاده را برای عبور و مرور ایمن مردم شاهد باشیم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید