امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 15 شوال 1445 | 2024-04-23
کد خبر: 53717 |
تاریخ انتشار : 02 اسفند 1394 - 22:01 | ارسال توسط :
2
1
ارسال به دوستان
پ

آیت الله جعفری و اعضای پایگاه صلح خبر آیت الله جعفری و اعضای پایگاه صلح خبر ایران در نشستی صمیمی با یکدیگر دیدار و در رابطه با مسائل روز , صلح خبر بین الملل و نحوه فعالیت پایگاه صلح خبر گفتگو و تبادل نظر نمودند. در دیدار آیت الله جعفری و اعضای پایگاه صلح خبر مهندس […]

آیت الله جعفری و اعضای پایگاه صلح خبر

آیت الله جعفری و اعضای پایگاه صلح خبر ایران در نشستی صمیمی با یکدیگر دیدار و در رابطه با مسائل روز , صلح خبر بین الملل و نحوه فعالیت پایگاه صلح خبر گفتگو و تبادل نظر نمودند. در دیدار آیت الله جعفری و اعضای پایگاه صلح خبر مهندس سید مهدی حسینی ضمن خیرمقدم و معرفی حاضرین خدمت آیت الله جعفری اعلام نمودند که پایگاه خبری صلح خبر ایران در نظر دارد تا با برگزاری جلسات هم اندیشی با نگاه صلح خبر و محوریت دین مبین اسلام و سیره عملی حضرت رسول اکرم (ص) و ائمه طاهرین (س) ، یک جمع بندی کامل از روایت و احادیث و مباحث نقلی و عقلی و فلسفی را در این حوزه ارائه نماید. برای تحقق این موضوع و رسیدن به موفقیت در این سطح نیاز است که اساتید حوزه و دانشگاه و اشخاص موجه در این قضیه ورود نمایند. ما از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که در این موضوع می توانند منشا اثر باشند دعوت می نماییم که قدم پیش گذارند و برای تحقق این هدف مقدس دریغ ننمایند.

ریاست پایگاه خبری صلح خبر ایران همچنین افزودند : بنده مفتخر هستم که در مدت بیش از 33 سال پای منبر بزرگان و آیات عظام و مداحان اهل بیت علیهم السلام تلمذ کرده و مستفیض گشته ام. بنده آموخته ام که با صبر و حلم و بردباری می شود این گوهر ” صلح خبر ” را به نام ایران ثبت و جهانی نمود. ایرانیان از دیرباز قبل و پس از اسلام در این موضوع پیشتاز و پیشگام بوده اند. بنده می دانم که راهی پرفراز و نشیب در پیش روی ما می باشد اما می توانیم با توکل به ذات احدیت و استمداد از 14 معصوم سلام الله ، به نتیجه مطلوب نائل آییم.

حضرت آیت الله جعفری نیز با تاکید بر سخنان ریاست پایگاه صلح خبر بیان داشتند : امروز ما بیشتر از هر چیز به صلح خبر و صفا و صمیمیت و آشتی نیاز داریم. کشتار و خونریزی و اجحاف کافی است . باید همه تلاش کنیم این پایگاه یک پایگاه بین المللی صلح خبر جهانی شود. شما باید در جهت اهداف امام (ره) و مقام معظم رهبری و ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) اقدامات خودتان را ساماندهی نمایید. بنده مطمئن هستم با دانش و آگاهی که در حضرتعالی ، خانم مهندس احمدی و سایر همکاران شما وجود دارد می توانید به این نقطه مهم دست پیدا کنید و بنده هم از هیچ کمکی مضایقه نخواهم کرد.

در این جلسه صمیمی سرکارخانم مهندس احمدی مدیرمسئول پایگاه خبری صلح خبر ، آقای دکتر علی احمدی مدیر فنی پایگاه خبری ، آقای دکتر یوسفی مشاور عالی و مسئول کمیته تبلیغات اسلامی پایگاه خبری ، آقای کجوری مشاور عالی و قائم مقام کمیته اقتصادی پایگاه خبری شرف حضور داشتند.

در پایان این دیدار نیز مهندس سید مهدی حسینی با اعطای یادگاری از حضور آیت الله جعفری حصارلو تقدیر و قدردانی نمودند.

گزارش تصویری این دیدار را در ادامه می توانید مشاهده نمایید.

میرحیدر-جعفری-حصارلو-پایگاه-خبری-صلح خبر

میرحیدر-جعفری-حصارلو-پایگاه-خبری-صلح خبر-1

میرحیدر-جعفری-حصارلو-پایگاه-خبری-صلح خبر-2

میرحیدر-جعفری-حصارلو-پایگاه-خبری-صلح خبر-3

میرحیدر-جعفری-حصارلو-پایگاه-خبری-صلح خبر-4

آیت الله جعفری و اعضای پایگاه صلح خبر

میرحیدر-جعفری-حصارلو-پایگاه-خبری-صلح خبر-6

میرحیدر-جعفری-حصارلو-پایگاه-خبری-صلح خبر-7

میرحیدر-جعفری-حصارلو-پایگاه-خبری-صلح خبر-8

میرحیدر-جعفری-حصارلو-پایگاه-خبری-صلح خبر-9

میرحیدر-جعفری-حصارلو-پایگاه-خبری-صلح خبر-11

میرحیدر-جعفری-حصارلو-پایگاه-خبری-صلح خبر-12

میرحیدر-جعفری-حصارلو-پایگاه-خبری-صلح خبر-13

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :فریده

      کو گوش شنوا !!!

    1. نویسنده :بیست

      پیروز باشید