امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 506043 |
تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1402 - 12:16 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/قم قائم مقام  باشگاه ورزشی آناصنعت قم در رابطه برنامه آماده‌سازی پیش فصل گفت: برای آماده‌سازی بازیکنان اردو چهار روزه در نظر گرفته شده است همچنین به دنبال برگزاری دیداری چهار جانبه هستیم که در این راستا با چند تیم لیگ برتری رایزنی شده است. روزبه بروفه در گفت‌وگو با صلح خبر عنوان کرد: […]

صلح خبر/قم قائم مقام  باشگاه ورزشی آناصنعت قم در رابطه برنامه آماده‌سازی پیش فصل گفت: برای آماده‌سازی بازیکنان اردو چهار روزه در نظر گرفته شده است همچنین به دنبال برگزاری دیداری چهار جانبه هستیم که در این راستا با چند تیم لیگ برتری رایزنی شده است.

روزبه بروفه در گفت‌وگو با صلح خبر عنوان کرد: سال گذشته از هفته هشتم وارد باشگاه شدیم و چیزی دست خودمان نبود و همه امور تحمیل شده بود، به همین خاطر کار خاصی نمی‌توانستیم انجام بدهیم و فقط خداروشکر توانستیم تیم را نگه داریم.

وی ادامه داد: از نیم فصل سال گذشته برنامه‌ای ریزی مدنظر داشتیم که امسال آن را اجرایی کردیم و چهار بازیکن ارزشمند قمی را به قم برگرداندیم و با چندین بازیکن تمدید کردیم همچنین چند بازیکن دیگر هم برای جذب مدنظر داریم تا فصل خود را شروع کنیم.

وی بیان کرد: برنامه داریم که جایگاهی مناسب در جدول به دست بیاوریم که قطعا این جایگاه در نیمه اول جدول است. با توجه به این که در این فصل از حضور تماشاگران برخوردار هستیم تلاش می‌کنیم تا با حمایت تماشاگران در قم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امسال سعی شد که تمام بازیکنانی که تمدید و جذب می‌کنیم بازیکنان زیر ۲۷ سال باشند، اظهار کرد: امیدواریم که تیم امید و نوجوانان مان قهرمان ایران شوند. صدردصد بازیکنانی از تیم امید و نوجوانان به تیم بزرگ‌سالان تزریق می‌کنیم.

قائم مقام  باشگاه ورزشی آناصنعت قم اضافه کرد: به دنبال این هستیم که در ۳ تا ۵ سال آینده قهرمان فوتسال ایران شویم؛ زیرا این پتانسیل در قم وجود دارد.

وی در رابطه برنامه آماده‌سازی پیش فصل گفت: برای آماده‌سازی بازیکنان اردو چهار روزه در نظر گرفته شده است همچنین به دنبال برگزاری دیداری چهار جانبه هستیم که در این راستا با چند تیم لیگ برتری رایزنی شده است.

بروفه عنوان کرد: تمرین برخی از بازیکنان مدنظر سرمربی آغاز شده است و در چند روز آینده برنامه تمرین رسمی با حضور همه بازیکنان شروع می‌شود.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید