امروز: جمعه, ۶ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 24 ربيع أول 1446 | 2024-09-27
کد خبر: 115595 |
تاریخ انتشار : 18 مهر 1395 - 16:50 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی پایگاه صلح خبر ؛ ورزش > فوتبال – همشهری آنلاین:سرمربی تیم فوتسال ایران از درخواست آمریکا برای کمک درجهت توسعه ورزش در آن کشور خبر داد. سید محمد ناظم الشریعه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تعامل ایران و آمریکا در زمینه فوتسال، اظهار کرد: مسئولان فوتسال آمریکا برای تماشای مسابقات جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا آمده […]

به گزارش مجله ورزشی پایگاه صلح خبر ؛

ورزش > فوتبال – همشهری آنلاین:
سرمربی تیم فوتسال ایران از درخواست آمریکا برای کمک درجهت توسعه ورزش در آن کشور خبر داد.

سید محمد ناظم الشریعه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تعامل ایران و آمریکا در زمینه فوتسال، اظهار کرد: مسئولان فوتسال آمریکا برای تماشای مسابقات جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا آمده بودند و جلسه‌ای نیز با ما برگزار کردند. در این جلسه که یک ساعت به طول انجامید، سرمربی تیم‌ ‌ملی و رئیس سازمان لیگ آمریکا حضور داشتند. بنده، علی صانعی، آقای ترابیان و آقای افتخاری در مورد توسعه فوتسال در آمریکا پیشنهاداتی را به آنها دادیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی با بیان این که پیشنهاد بازی دوستانه در آمریکا مطرح نشده است، گفت‌: آمریکایی‌ها بیشتر به دنبال گرفتن نظرات ما بودند، چرا که می‌خواهند لیگ حرفه‌ای را با شانزده تیم راه‌اندازی کنند. قرار شد از طریق ایمیل با آنها در ارتباط باشیم و تجربیات خود را به آنها انتقال دهیم. به‌ هر حال آمریکا ۲۴ سال پیش در جام جهانی به جمع چهار تیم برتر صعود کرده، اما بعد از آن فوتسال حرفه‌ای را دنبال نکرده است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: مسئولان فوتسال آمریکا به دنبال استعدادیابی هستند و احتمالا مربی از ایران به این کشور می‌رود تا کار استعدادیابی را آغاز کند. فکر می‌کنم که آمریکایی‌ها برنامه گسترده‌ای برای فوتسال داشته باشند و با راه‌اندازی لیگ شانزده تیمی به دنبال توسعه این رشته هستند.

ناظم الشریعه در پایان درباره مخالفت ترابیان، با جدایی صانعی از کادرفنی تیم‌ ‌ملی بزرگسالان، گفت‌: قطعا حضور صانعی در کادرفنی به صلاح ما است. ما از اول هم قرار گذاشتیم که با هم باشیم. او کمک زیادی به ما کرد و در جلسه‌ای که با مسئولان فدراسیون خواهم داشت، این موضوع را مطرح می‌کنم. به‌ هر حال راهکاری باید پیشنهاد شود و من نیز حاضرم به علی صانعی در تیم ملی زیر ۲۰ سال کمک کنم.

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید