امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 476728 |
تاریخ انتشار : 03 مرداد 1401 - 12:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: با توجه به ظرفیت قوی استان و وحدت و همدلی مسئولین در حمایت از برنامه‌های مختلف آموزش و پرورش، آمادگی لازم برای میزبانی مسابقات بین‌المللی ورزشی را داریم. محمدخلیل عسکری شامگاه دوشنبه ۴ مرداد در آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در شیراز، ضمن گرامیداشت یاد و […]

صلح خبر/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: با توجه به ظرفیت قوی استان و وحدت و همدلی مسئولین در حمایت از برنامه‌های مختلف آموزش و پرورش، آمادگی لازم برای میزبانی مسابقات بین‌المللی ورزشی را داریم.

محمدخلیل عسکری شامگاه دوشنبه ۴ مرداد در آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در شیراز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلمان و دانش آموز شهید فارس گفت: سیاست آموزش و پرورش فارس، توجه به تربیت چند ساحتی است.

به نقل از آموزش و پرورش فارس، عسکری افزود: بر همین اساس همزمان با اجرای مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور در استان، معاونت پرورشی و فرهنگی استان نیز در تلاش است تا موکب ویژه فرهنگیان را در کربلای معلی راه اندازی کرده تا زمینه تکریم فرهنگیان استان و سراسر کشور در عراق را فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: اهتمام وزارت آموزش و پرورش در توسعه فضاهای ورزشی در فارس ستودنی است، چنانچه سرانه ورزشی دانش آموزان استان از ۲۱ صدوم متر ،هم اکنون به ۲۷ صدم متر افزایش یافته و  در هفته‌های گذشته نیز با حضور وزیرآموزش و پرورش در فارس، ۴۰ زمین چمن در استان افتتاح شد و کلنگ یکی از ۸ دهکده تربیت بدنی کشور و زورخانه فرهنگیان در فارس به زمین زده شد.

عسکری ضمن تشکر از مسئولین استان که آموزش و پرورش را در اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی یاری می‌کنند، عنوان کرد: با هماهنگی انجام شده با شهرداری شیراز،بنا بر این است تا فضای مجموعه ورزشی بعثت، با اختصاص اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان از محل مطالبات آموزش و پرورش شیراز از شهرداری، تکمیل شود.

حجت‌الله الماسی، مشاور وزیرآموزش و پرورش نیز در این مراسم با اشاره به احیای مسابقات ورزشی فرهنگیان پس از ۱۳ سال در کشور، گفت: این مسابقات با استقبال بسیار خوب فرهنگیان در سراسر کشور مواجه شده، به صورتی که در سه سطح منطقه ، استان و کشور، ۱۴۰ هزار فرهنگی خواهر و برادر در ۴ رشته ورزشی در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند.

او با اشاره به راه یابی 2300 نفر از فرهنگیان به مرحله کشوری این رقابت‌ها گفت: این مسابقات در سه استان اصفهان، خراسان رضوی و فارس برگزار شد.

الماسی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا که موجب کاهش نشاط و شادابی در بین دانش آموزان و فرهنگیان شد، پیش بینی ما این است که این برنامه زمینه افزایش نشاط و انگیزه در بین همکاران فرهنگی را فراهم نماید و امید است این اقدام در تربیت چند ساحته دانش آموزان نقش موثری داشته باشد.

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش گفت: معلم محور و رکن تربیت است و معلمی می تواند رکن تحول باشد که خود چند ساحتی تربیت شده و چند مهارتی باشد.

الماسی یکی از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش را اجرای طرح شهید هادی، با هدف ایجاد محیطی برای فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و معنوی و برگزاری مسابقات مختلف با حضور همه فرهنگیان کشور عنوان کرد.

الماسی با اشاره به ابلاغ آیین نامه رتبه بندی در تیر ماه گذشته به وزارت آموزش و پرورش ، گفت: بر همین اساس آموزش و پرورش مکف است تا با اسقرار یک سامانه ،کار رتبه بندی را آغاز کند و برای اجرای آن هم اکنون  شیوه نامه ای تدوین و دراختیار مرکز فناوری قرار گرفته که با توجه به برخی ایرادات کمیسیون  قوانین مجلس به این شیوه نامه و لزوم رفع آن در مدت ده روز آینده، پس از رفع ایرادات اجرای رتبه بندی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید