امروز: پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 10 شوال 1445 | 2024-04-18
کد خبر: 476851 |
تاریخ انتشار : 04 مرداد 1401 - 14:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خراسان رضوی سی وهشتمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانش‌آموزان پسر سراسر کشور به میزبانی مشهد مقدس آغاز شد. سی‌وهشتمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانش‌آموزان پسر سراسر کشور صبح امروز ۴ مرداد ماه بعد از ۳ سال وقفه به علت شیوع کرونا، به میزبانی مشهد با حضور ۳۱ استان آغاز شد. […]

صلح خبر/خراسان رضوی سی وهشتمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانش‌آموزان پسر سراسر کشور به میزبانی مشهد مقدس آغاز شد.

سی‌وهشتمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانش‌آموزان پسر سراسر کشور صبح امروز ۴ مرداد ماه بعد از ۳ سال وقفه به علت شیوع کرونا، به میزبانی مشهد با حضور ۳۱ استان آغاز شد.

حسین بابویی، رییس فدراسیون ورزشی دانش‌آموزی در گفت‌وگو با صلح خبر درخصوص استعدادیابی در این مسابقات اظهار کرد: یکی از اقدامات موثر در زمینه استعدادیابی بعد از آموزش و توانمندسازی معلمان، توسعه مسابقات و رقابت‌ها است. با توانمندسازی معلمان، دانش‌اموزان با استعداد در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند و پس از شناسایی افراد مستعد، با همکاری سایر فدراسیون‌ها جهت آموزش در باشگاه‌ها و کانون‌های ورزشی جذب می‌شوند.

وی افزود: کشتی یکی از ورزش های آیینی و ملی ماست و تمام ایرانیان به آن علاقه‌مند هستند. موظف به توسعه کشتی در کلاس‌های آموزشی مدارس هستیم، اگر بتوانیم تشک‌های کشتی را در نقاط بیشتری پهن کنیم، علاقه‌مندان نیز جذب می‌شوند و این امر مستلزم حمایت است.

بابوئی درخصوص تاثیر سریال یاغی بر کشتی تصریح کرد: استفاده از ابزار هنر یکی از ظرفیت‌های استراتژیک است، البته اگر قرار به ساختن فیلمی باشد که مخاطب آن، دانش آموز و قشر زیر ۱۸سال هستند، مطلوب است که با همفکری و مشورت آموزش و پرورش ساخته شود تا موضوعات فرهنگی و اخلاقی مورد نظر این نهاد نیز لحاظ شود.

رییس فدراسیون ورزشی دانش‌آموزی خاطرنشان کرد: درخصوص افزایش گرایش عموم مردم نسبت به کشتی بعد از پخش سریال یاغی در حال حاضر آمار دقیقی در دسترس ندارم، اما هر فیلم وسریالی که خوب و باکیفیت ساخته شود در جذب مخاطب تاثیر گذار است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید