امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 506420 |
تاریخ انتشار : 03 خرداد 1402 - 1:17 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/لرستان رئیس هیات پزشکی ورزشی‌ لرستان گفت: ۷۱ هزار و ۶۸ ورزشکار این استان عضو کمیته خدمات درمانی هستند. علی سوری امروز دوم خردادماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی از وظایف هیات پزشکی ورزشی است اظهار کرد: تمامی اهداف و برنامه‌های هیات در حوزه‌هایی نظیر درمان، […]

صلح خبر/لرستان رئیس هیات پزشکی ورزشی‌ لرستان گفت: ۷۱ هزار و ۶۸ ورزشکار این استان عضو کمیته خدمات درمانی هستند.

علی سوری امروز دوم خردادماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی از وظایف هیات پزشکی ورزشی است اظهار کرد: تمامی اهداف و برنامه‌های هیات در حوزه‌هایی نظیر درمان، پزشکی ورزشی و سلامت، آموزش و پژوهش تبیین شده است.

وی با اشاره به آمار ورزشکاران سازمان یافته استان، افزود: سال گذشته ۷۱ هزار و ۶۸ ورزشکار این استان عضو کمیته خدمات درمانی شدند که نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود ۴۸ درصد افزایش داشته است.

سوری خاطرنشان کرد: ۴۷ هزار و ۵۷۱ نفر آقایان ورزشکار و ۲۳ هزار و ۴۹۷ نفر بانوان در کمیته خدمات درمانی پزشکی ورزشی عضو شده‌اند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان با اشاره به هیات‌های برتر در عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی بیان کرد: در هیات فوتبال استان ۱۲ هزار و ۱۲۵ نفر در کمیته خدمات درمانی پزشکی ورزشی عضو شده‌اند که تعداد ۷۳۷ نفر از آن‌ها زن و ۱۱ هزار و ۳۸۸‌ نفر نیز مرد هستند.

وی با اشاره به هیات کشتی استان، افزود: در این هیات نیز ۱۲ هزار و چهار نفر عضو کمیته خدمات درمانی پزشکی ورزشی شده‌اند که ۵۹ نفر از آن‌ها زن و ۱۲ هزار و ۹۴۵ نفر نیز مرد هستند.

سوری با اشاره به هیات کاراته، تصریح کرد: در این هیات ۶ هزار و ۹۹۳ نفر عضو کمیته خدمات درمانی پزشکی ورزشی شده‌اند که ۴ هزار و ۹۴ نفر زن و ۲ هزار و ۸۹۹ نفر نیز مرد هستند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان در خصوص هیات بدنسازی افزود: در این هیات نیز ۴ هزار و ۸۴۰ نفر عضو هستند که ۲ هزار و ۳۵۲ نفر زن و ۲ هزار و ۴۸۸ نفر نیز مرد هستند.

وی با اشاره به هیات ژیمناستیک، ادامه داد: در هیات ژیمناستیک نیز ۵ هزار و ۴۵۸ نفر عضو کمیته خدمات درمانی پزشکی ورزشی هستند که ۲ هزار و ۸۷۸ نفر زن و ۲ هزار و ۵۸۰ نفر نیز مرد هستند.

گفتنی است، طی مراسمی از روسای هیات‌های فوتبال، کشتی، پرورش اندام، ژیمناستیک و کاراته لرستان به‌عنوان هیات‌های برتر در جذب ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید