امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 506478 |
تاریخ انتشار : 03 خرداد 1402 - 13:04 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

در حالی که ۱۴ ماه تا شروع بازیهای المپیک باقی مانده است، نزدیک به ۷ میلیون بلیت این رقابتها به فروش رفته است. به گزارش صلح خبر و به نقل از سایت کمیته بین المللی المپیک، در حالی که بیش از ۱۴ ماه تا شروع مراسم افتتاحیه بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس باقی مانده است،  ۷۰ درصد […]

در حالی که ۱۴ ماه تا شروع بازیهای المپیک باقی مانده است، نزدیک به ۷ میلیون بلیت این رقابتها به فروش رفته است.

به گزارش صلح خبر و به نقل از سایت کمیته بین المللی المپیک، در حالی که بیش از ۱۴ ماه تا شروع مراسم افتتاحیه بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس باقی مانده است،  ۷۰ درصد از ۱۰ میلیون بلیت این دوره از رقابت ها به فروش رفته است.

تونی استنگوئت، رئیس کمیته سازماندهی بازی های المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، گفت: موفقیت در فروش بلیت فراتر از آن چیزی بود که ما تصور می‌کردیم.

بلیت تمام رویدادهای برنامه المپیک (به جز موج سواری که بلیت فروشی ندارد)، از جمله تمام فینال ها و همچنین مراسم افتتاحیه و اختتامیه در دسترس بود و علاقه مندان استقبال خیلی خوبی از این رقابت کردند و بیش از ۶ میلیون بلیت تاکنون خریداری شده است.

همانطور که انتظار می رفت، مردم فرانسه دو سوم خریداران بلیت بازیهای المپیک را تشکیل می دهند. ۶۳.۵ درصد از خریداران در فرانسه و ۳۶.۵ درصد خارج از فرانسه زندگی می کنند. همچنین باید توجه داشت که افراد از ۱۷۸ کشور تاکنون بلیت بازیهای المپیک را خریداری کردند. 

در مجموع ۱۰ میلیون بلیت برای المپیک تابستانی سال آینده فروخته خواهد شد. حدود ۸۰ درصد بر روی پلتفرم رسمی برای علااقه مندان در دسترس خواهد بود و ۲۰ درصد دیگر برای مقامات محلی، اسپانسرهای مختلف، شبکه های پخش‌کننده و جامعه ورزشی در فرانسه توزیع می‌شود.

متوسط سن خریداران بلیت این دوره ۴۰ سال و ۴۵ درصد از خریداران را نیز زنان تشکیل می‌دهند.

جای تعجب نیست که رویدادهای تیمی که به ورزشگاه‌های بزرگ نیاز دارند، در صدر پرفروش‌ترین ورزش ها قرار می‌گیرند( فوتبال- بسکتبال- هندبال-دوومیدانی- والیبال).

بلیت‌های سه‌گانه، صعودهای ورزشی و بریکینگ نیز رکوردشکنی کرد و همگی در اولین روز فروش در کمتر از دو ساعت فروخته شدند!

در کل با در نظر گرفتن مراحل مختلف تاکنون حدود 7 میلیون بلیت (۶.۸ میلیون) برای بازی‌های المپیک فروخته شده است. آخرین مرحله خرید بلیت های بازیهای المپیک تابستانی در تابستان سال جاری برگزار می‌شود و پرونده فروش بلیت های بازی های المپیک بسته خواهد شد.

المپیک ۲۰۲۴ از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست (۵ تا ۲۱ مرداد ۱۴۰۳) و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس هم ۲۸ آگوست تا ۸ سپتامبر (۷ تا ۱۸  شهریور ۱۴۰۳) برگزار خواهند شد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید