امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 454410 |
تاریخ انتشار : 24 دی 1400 - 17:48 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/اصفهان سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: کم تجربه بودن تیم اجازه نمی‌دهد در بازی‌های سنگین و مهم، مدیریت بازی را داشته باشیم، اما هماهنگی خوبی در حال شکل گرفتن است. راضیه جزایری، امروز (جمعه، ۲۴ دی‌ماه) پس از باخت ۳ بر ۲ مقابل تیم پیکان تهران، اظهار کرد: بازی خیلی هم […]

صلح خبر/اصفهان سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: کم تجربه بودن تیم اجازه نمی‌دهد در بازی‌های سنگین و مهم، مدیریت بازی را داشته باشیم، اما هماهنگی خوبی در حال شکل گرفتن است.

راضیه جزایری، امروز (جمعه، ۲۴ دی‌ماه) پس از باخت ۳ بر ۲ مقابل تیم پیکان تهران، اظهار کرد: بازی خیلی هم سطح، شانه و به شانه ‌و خوبی بود، تیم ما نیم فصل اول در حال تمرین کردن بود و در نیم فصل دوم خودش را پیدا کرد.

وی افزود: در تیم فصل اول تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم، تیم آماده‌ای هستیم، اما همچنان رده سنی کم بازیکنان و کم تجربه بودن آنها باعث می‌شود، نتوانیم نتایج را در چنین بازی‌های سختی که برتر میدان هستیم یا نتیجه تساوی را کنترل و مدیریت کنیم.

سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال استان اصفهان اضافه کرد: تیم پیکان، تیم پرمهره و ملی پوشان زیادی دارد، فکر می‌کنم تساوی، نتیجه خوب و عادلانه‌ای بود، البته با باخت ثانیه‌های پایانی خستگی به تن همه ماند. تیم روند رو به رشد خوبی دارد، از عملکرد تیم راضی هستم، آنها تلاش خود را می‌کنند، اگر این تیم به همین گونه تمرین کند و حفظ شود برای سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای زدن دارد.

وی تصریح کرد: زمانی که یک تیم، پیش فصل نداشته باشد، یک معضل است. زمانی که ترکیب با نوجوان و جوان بسته شود، فشار مضاعف خواهد شد و زمانی که بدون تمرین و هماهنگی وارد مسابقه شود، کار سخت‌تر می‌شود، اینها همه مشکلاتی است، تا سرمربی بتواند تیم را برای تمرینات، بدنسازی و مسابقه آماده کند، تمام اینها نیاز به یک پروسه کامل دارد.

وی اضافه کرد: برای فصل دوم نشان دادیم چیزی از تیم‌های دیگر کم نداریم و نیاز به حمایت‌های به موقع داریم، اگر تیم به موقع بسته شود و بتوانیم مراحل آماده‌سازی را با بازیکنان خوب آغاز کنیم و به آنها ارزش داده شود، باور کنید، تیم می‌تواند روی سکو نیز قرار گیرد، حتی مربیان اصفهانی نشان دادند ظرفیت و پتانسیل خوبی دارند.  

جزایری گفت: هماهنگی خوبی در درون تیم در حال شکل گرفتن است، دروازه‌بان تیم امروز عالی بود، به تیم‌های بالا نشین و دارای ملی پوش احترام می‌گذارم، اما انتظار دارم بازیکنان با تجربه با بازیکنان کم تجربه برخورد بهتری داشته باشند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید