امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 482537 |
تاریخ انتشار : 31 شهریور 1401 - 10:32 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/همدان استاندار همدان گفت: دشمن می‌خواهد مردم ما را تسلیم کند اما زهی خیال باطل چون مردم ایران ثابت کردند که پیوندشان با اعتقاد و احکام قرآن، ناگسستنی است و دشمنان با اقدامات بچگانه نمی‌توانند مردم را از این مسیر خارج کنند. علیرضا قاسمی‌فرزاد ۳۱ شهریورماه در مراسم رژه نیروهای نظامی و انتظامی استان […]

صلح خبر/همدان استاندار همدان گفت: دشمن می‌خواهد مردم ما را تسلیم کند اما زهی خیال باطل چون مردم ایران ثابت کردند که پیوندشان با اعتقاد و احکام قرآن، ناگسستنی است و دشمنان با اقدامات بچگانه نمی‌توانند مردم را از این مسیر خارج کنند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد ۳۱ شهریورماه در مراسم رژه نیروهای نظامی و انتظامی استان همدان به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دشمن جمهوری اسلامی احساس کرد که بعد از انقلاب، می‌تواند آن را مورد آسیب قرار دهد بنابراین بعد از توطئه‌های زیادی متوسل به حمله نظامی شد.
وی با تأکید براینکه رهبر انقلاب روز گذشته فرمودند که ایمان و تمسک به قرآن، باعث شد مردم ما در برابر دشمنان ایستادگی کنند، ادامه داد: نیروهای نظامی ما دست خالی بودند چون قبل از انقلاب مورد توجه غرب بودند و پس از انقلاب، فرماندهان آن‌ها حضور نداشتند و با توجه به اینکه فرماندهان بعد از انقلاب، تجربه کمتری داشتند اما با دلیر مردی در برابر دشمن ایستادند.
استاندار همدان با بیان اینکه دفاع مقدس پر از دلیرمردی همه بخش‌های نظامی است، تصریح کرد: نیروهای مسلح با تمام توان، اقتدار کشور را رقم زدند و ما شاهد افتخار آفرینی نیروهای‌ مسلح بودیم. دفاع مقدس، یک گنجینه گران‌بهاست که باید به نسل‌های بعدی به امانت برسد.
قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه دشمن به دنبال اقدامات ترکیبی و جنگ نرم است، خاطرنشان کرد: دشمن با تدابیر فرهنگی می‌خواهد مردم را تسلیم کند اما زهی خیال باطل چون مردم ایران در طول تاریخ، موحد بودند و در طول ۱۴۰۰ سال گذشته، ثابت کردند که پیوند مردم ایران با اعتقاد و احکام قرآن، ناگسستنی است بنابراین دشمنان با اقدامات بچه‌گانه نمی‌توانند مردم را از این مسیر خارج کنند.
استاندار همدان مطرح کرد: امروز دشمن تمامی اعتقادات را مورد هدف قرار داده و تلاش می‌کند بین ما فاصله بیاندازد اما زهی خیال باطل. دشمن از هر وسیله‌ای اعم از فضای مجازی علیه مردم و کشور استفاده می‌کند.
 قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه امروز به مدد الهی نیروهای مسلح در اوج اقتدار و نهایت قدرت بازدارندگی در همه بخش‌ها هستند،تأکید کرد: ایران اسلامی پیشگام هواداری از مظلومان و مستضعفان جهان است. پیروزی در پیش است و افق پیروزی دور نیست بنابراین باید با آگاهی هرچه تمام‌تر فرزندان خود به ویژه فراجا که مورد بی‌مهری و هجمه قرار گرفته را حمایت کنیم. همه ما در کنار این عزیزان هستیم و حمایت خود را اعلام می‌کنیم چون پاره تن مردم هستند.
وی ادامه داد: دشمنان حرکات و اقدامات نابخردانه انجام می‌دهند و دشمن ما مانند فردای انقلاب هنوز از خواب و خیال تجزیه بیرون نیامده اما با اقتداری که در نیروهای مسلح است این آرزو را به گور می‌برند. اگر کسی بخواهد کوچکترین نگاهی به مرزها داشته باشد آن را در خانه خودش مورد هدف قرار می‌دهیم. قاسمی‌فرزاد در پایان پیرامون استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای، خاطرنشان کرد: در انرژی هسته‌ای بنای کشور این است که از آن در مسائل صلح آمیز استفاده کند و فعل حرامی است که اگر از آن به عنوان وسیله کشتار جنگی استفاده کنیم.
انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید