امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 477097 |
تاریخ انتشار : 06 مرداد 1401 - 13:33 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

وزارت خارجه فلسطین انتقاد شدید سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل از رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را تروریسم سیاسی و امتداد تروریسم سازمان یافته رژیم اشغالگر دانست که روزانه علیه ملت، سرزمین و مقدسات فلسطینی‌ها صورت می‌گیرد. به گزارش صلح خبر، به نقل از النشره، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین گفت، حمله گلعاد اردان، نماینده […]

وزارت خارجه فلسطین انتقاد شدید سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل از رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را تروریسم سیاسی و امتداد تروریسم سازمان یافته رژیم اشغالگر دانست که روزانه علیه ملت، سرزمین و مقدسات فلسطینی‌ها صورت می‌گیرد.

به گزارش صلح خبر، به نقل از النشره، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین گفت، حمله گلعاد اردان، نماینده دولت اشغالگر به محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین طی جلسه اخیر شورای امنیت تروریسم سیاسی و دپلماتیک و امتداد تروریسم سازمان یافته رژیم اشغالگر است که روزانه علیه ملت فلسطین، سرزمین، اموال و مقدسات آن صورت می‌گیرد.
این وزارتخانه در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این حمله، آن را تلاشی نافرجام و مفتضحانه برای صدور بحران‌های رژیم اشغالگر به طرف فلسطینی برای پنهان کردن حقیقت اشغالگری سرزمین‌های فلسطینی از سوی این رژیم و آوارگی و بیرون راندن اجباری مردم آن و آپارتاید بودن رژیم صهیونیستی دانست.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد، ابراز نگرانی‌های دروغین نماینده رژیم اشغالگر و تروریست در سازمان ملل برای صلح، اشک تمساحی بیش نیست و نمی‌تواند جامعه جهانی را در مورد این حقیقت که این رژیم تمام فرصت‌های دستیابی به صلح را از بین برده گمراه کند. همانطور که نفتالی بنت، نخست وزیر سابق رژیم اشغالگر پیشتر اظهاراتی را درباره اینکه “هیچ روند سیاسی با فلسطینی‌ها وجود نداشته و نخواهد داشت” مطرح کرده است.
این وزارتخانه گفت، جرایم و نقض‌های رژیم صهیونیستی شامل شهرک سازی، اعدام‌های میدانی، تخریب منازل، توقیف اراضی، عملیات پاکسازی قومی گسترده علیه فلسطینیان سخنان نماینده دولت صهیونیستی و ادعاهای آن در زمینه صلح را تکذیب می‌کند.
انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید