امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 481450 |
تاریخ انتشار : 18 شهریور 1401 - 21:03 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/سیستان و بلوچستان امام جمعه موقت زاهدان گفت: وحدت و انسجام امت اسلامی اولین دستاورد راهپیمایی عظیم اربعین است که در آیات قرآن کریم هم بر وحدت مسلمین تاکید زیادی شده است. به گزارش صلح خبر- حجت الاسلام علی اکبرپور در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان با اشاره به عبور زائران […]

صلح خبر/سیستان و بلوچستان امام جمعه موقت زاهدان گفت: وحدت و انسجام امت اسلامی اولین دستاورد راهپیمایی عظیم اربعین است که در آیات قرآن کریم هم بر وحدت مسلمین تاکید زیادی شده است.

به گزارش صلح خبر- حجت الاسلام علی اکبرپور در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان با اشاره به عبور زائران اربعین از این استان برای تشرف به عتبات عالیات افزود: در این راستا موکب هایی در استان تشکیل شده و کمک به آن موکب ها تعظیم شعائر الهی و خشنودی رسول خدا و ائمه اطهار(ع) است.
امام جمعه موقت زاهدان در ادامه گفت: راهپیمایی اربعین به عنوان یکی از عظیم‌ترین و بزرگ‌ترین شعائر بی مثال اسلامی هر سال پرشکوه تر و با عظمت تر از سال گذشته با حضور خیل گسترده و میلیونی عاشقان اهل بیت(ع) از جای جای این کره خاکی به سوی حرم سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در پرتو اربعین؛ صلح، اخلاق مداری، عزتمندی و همدلی برای تحقق زندگی توام با ایمان و سعادت برای همه انسانها مدنظر است.
امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به دیدار اخیر هیات دولت با رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته دولت گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار؛ زنده کردن روح امید در مردم و خنثی کردن توطئه دشمنان، انجام بی سابقه ۳۱ سفر استانی در مدت ۱۱ ماه دوره خدمت دولت، سرعت عمل در حوادث، جوان گرایی و خروج کشور از نگاه به بیرون را از مهمترین افتخارات دولت سیزدهم در کشور برشمرند که جای بسی قدردانی دارد.
وی افزود: دولتمردان با مدنظر قرار دادن برخورداری کشور از هفت درصد ذخایر دنیا و یک درصد جمعیت جهان می‌توانند راه گشای بسیاری از مشکلات داخلی و توسعه کشور باشند.
حجت الاسلام اکبرپور با بیان اینکه مردم به مدیران صندلی نشین نیازی ندارند، گفت: مسوولان باید جوابگوی مطالبات حق محور باشند و اگر مدیرانی نمی توانند موثر باشند بر مشکلات نیفزایند.
انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید