امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 506035 |
تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1402 - 11:46 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پیام هایی بازگشت غرورآفرین ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به کشور را تبریک گفتند. به گزارش صلح خبر تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صفحات شخصی خود در توئیتر، بازگشت غرورآفرین ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند و به این […]

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پیام هایی بازگشت غرورآفرین ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به کشور را تبریک گفتند.
به گزارش صلح خبر تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صفحات شخصی خود در توئیتر، بازگشت غرورآفرین ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند و به این موضوع واکنش نشان دادند.
فرهاد طهماسبی نماینده نی ریز:
«بازگشت عزتمندانه ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را خدمت همه دریادلان غیور و مردم عزیز کشورمان تبریک عرض مینمایم »
بهروز محبّی نجم آبادی نماینده سبزوار:
«بسم الله الرّحمن الرّحیم
انا فتحنالک فتحا مبینا
ورود افتخار آفرین دلاور مردان ناو گروه ۸۶ نیروی دریائی ارتش جمهوری اسلامی ایران به آب‌های سرزمینی، بعد از دریانوردی بزرگ و فتح آبراههای جهان که نشان ابرقدرتی ایران سرفراز است را به ملت بزرگ ایران تبریک می گویم.
نیروی دریایی سرفراز»
حسین حسین‌زاده، نماینده لارستان:
«دریادلان ارتشی مدال افتخارآمیز دیگری بر سینه ایرانیان نصب کردند. چرخیدن ناوهای ایرانی با پیام صلح و دوستی به دور دنیا، توقف در بندرگاه‌های مهم و عبور از مناطق سخت و راهبردی، نمایش قدرت نظامی ایران اسلامی به جهانیان بود.»
به گزارش صلح خبر، ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ملقب به ناوگروه ۳۶۰ متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران اعزامی به دور دنیا، پس از ۸ ماه صبح شنبه (۳۰ اردیبهشت ماه) با استقبال امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش و خانواده های دریانوردان در منطقه یکم دریایی نداجا در بندرعباس پهلو گرفت.
ارسال پیام صلح و دوستی به همه کشورها و اعلام آمادگی برای مراودات چندجانبه با کشورهای مختلف از جمله اهداف حضور ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام شده است.
ادامه دارد…

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید