امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 470630 |
تاریخ انتشار : 07 خرداد 1401 - 16:32 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/لرستان قائم مقام اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: نگاه ما توسعه‌ ورزش‌ در استان است. فرهاد دیناروند در جلسه بررسی مشکلات باشگاه خیبر خرم‌آباد که با حضور دکتر ستاری، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان برگزار شد، بیان کرد: توسعه‌ی ورزش باید بر اساس عدالت در تمامی مناطق استان و با همکاری همه‌ی […]

صلح خبر/لرستان قائم مقام اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: نگاه ما توسعه‌ ورزش‌ در استان است.

فرهاد دیناروند در جلسه بررسی مشکلات باشگاه خیبر خرم‌آباد که با حضور دکتر ستاری، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان برگزار شد، بیان کرد: توسعه‌ی ورزش باید بر اساس عدالت در تمامی مناطق استان و با همکاری همه‌ی افراد و مسئولان انجام شود.

وی اظهار کرد: ورزش عامل اصلی سلامت، پویایی و نشاط افراد جامعه است و باید در سبد خانوار قرار گیرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه هدف و اولویت اصلی اداره کل ورزش و جوانان لرستان رساندن ورزش استان به جایگاه اصلی خود در کشور است، افزود: نگاه ما به توسعه‌ی ورزش، نگاهی هدفمند است.

دیناروند از حضور و سرمایه‌گذاری مجموعه خیبر در ورزش استان قدردانی کرد و گفت: ما در اداره کل ورزش و جوانان لرستان سعی داریم شرایط را برای سرمایه‌گذاری مطمئن توسط بخش خصوص در حوزه ورزش فراهم کنیم.

قائم مقام اداره کل ورزش و جوانان لرستان در ادامه صحبت‌هایش گفت: برای اینکه ورزش استان متحول شود باید نقشه‌ی راه داشته باشیم و از همه مهمتر زیرساخت‌های مناسب را با کمک بخش خصوصی نیز فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حوزه ورزش به جهات مختلف برای استان موضوعیت دارد، به دنبال توسعه فعالیت‌های ورزشی از منازل تا پله‌های قهرمانی هستیم.

این مسئول تصریح کرد: سازوکارهای حمایت از ورزش استان شکل گرفته و منابع و مصارف آن مشخص است.

دیناروند با بیان اینکه برنامه داریم زیرساخت‌های ورزشی لرستان را متحول کنیم، به ورود بخش خصوصی به احداث پروژه‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: براساس ماده ۲۷ و ۸۸ می‌توان تعدادی از پروژه‌های ورزشی را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

قائم مقام اداره کل ورزش و جوانان لرستان تاکید کرد: در شرایط فعلی باید از همه فضاهای موجود برای توسعه ورزش در استان استفاده کرد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید