امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 477670 |
تاریخ انتشار : 12 مرداد 1401 - 8:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

دستگاه تردمیل و الپتیکال از جمله دستگاه‌هایی هستند که همواره در میان برنامه‌های بدنسازی و هوازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دو دستگاه با وجود تاثیر زیاد در امر چربی‌سوزی، باید با اهداف مشخص مورد استفاده قرار بگیرد. به گزارش صلح خبر به نقل از  دنیز اسپرت، فرد استفاده کننده از تردمیل و دستگاه الپتیکال […]

دستگاه تردمیل و الپتیکال از جمله دستگاه‌هایی هستند که همواره در میان برنامه‌های بدنسازی و هوازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دو دستگاه با وجود تاثیر زیاد در امر چربی‌سوزی، باید با اهداف مشخص مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش صلح خبر به نقل از  دنیز اسپرت، فرد استفاده کننده از تردمیل و دستگاه الپتیکال باید بداند نحوه کار به چه شکل است و چگونه می‌تواند از آن استفاده نماید. هر دوی این دستگاه‌ها دارای قطعات بسیار زیادی هستند که وجود این قطعات باعث به وجود آمدن ویژگی‌هایی می‌شوند که توسط ورزشکار مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که قصد خرید تردمیل و الپتیکال را دارید و یا در باشگاه بدنسازی از این دو دستگاه استفاده می‌کنید تا انتها با ما همراه باشید.

بخش‌های مختلف تردمیل

تردمیل دستگاهی پرطرفدار در میان ورزشکاران است که در هر موقعیتی برای استفاده بهینه و دریافت نتیجه بهتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما تردمیل نیز از اجزایی تشکیل شده است که هر کدام از این اجزا بسته به مدل، هدف تمرینی و قیمت دستگاه پیشرفته‌تر و یا حتی امکانات تردمیل در مدل‌های مختلف با هم متفاوت هستند. تسمه تردمیل همان بخشی است که ورزشکار روی آن ایستاده و پس از شروع به حرکت بر روی آن تمرین می‌کند. موتور تردمیل نیز قطعه‌ای است که تردمیل را به حرکت درمی‌آورد. دستگیره‌ها در هر طرف باعث کنترل تعادل ورزشکار می‌شوند. صفحه نمایش تردمیل تمامی اطلاعات تمرینی و تنظیمات تمرینی مطابق با اهداف تمرینی را نمایش می‌دهد. اما در این بین صفحه نمایش تردمیل بیشترین تاثیر قابل لمس را در بین قطعات تردمیل دارد. در ادامه بخش‌های مختلف صفحه نمایش تردمیل را به شما توضیح می‌دهیم.

آشنایی با صفحه نمایش تردمیل

نحوه کار با صفحه نمایش تردمیل

صفحه نمایش تردمیل دارای تنظیمات مختلفی است که در کنار اطلاعات نمایشی، ورزشکار را برای تمرینی بهتر راهنمایی می‌کند. این اطلاعات شامل نمایش سرعت، کالری سوزی، مسافت طی شده، شیب دستگاه، برنامه‌های تمرینی از پیش تعیین شده، ضربان قلب و زمان گذشته شده هستند.

دکمه سبز رنگ استارت برای شروع به کار تردمیل و دکمه قرمز رنگ استاپ برای قطع کردن کار تردمیل و خاموش شدن آن است. دکمه شیب یا incline نیز برای تنظیم شیب تعریف شده و معمولا دارای دو دکمه مثبت و منفی برای افزایش و کاهش شیب تردمیل می‌باشد. دکمه speed هم مانند شیب تعریف شده با این تفاوت که برای تنظیم سرعت حرکت دستگاه تردمیل بوده و معمولا از کمترین سرعت تا 15 یا 20 کیلومتر است.
در کنار این دکمه‌های اصلی، دکمه mode وجود دارد که برای تنظیمات برنامه‌های دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این تنظیمات می‌توانید با وارد کردن قد، وزن، مسافت مد نظر، زمان تمرینی و در نهایت تایید اطلاعات، برنامه تمرینی تعریف کنید.

نکات مهم برای استفاده از دستگاه الپتیکال

نکات مهم برای استفاده از دستگاه الپتیکال

دستگاه الپتیکال دستگاه دیگری است که برای چربی‌سوزی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه دارای دو عدد پدال و دستگیره برای تمرین است که در حین تمرین، یک دست و یک پا به صورت همزمان حرکت می‌کنند. دستگاه الپتیکال به دلیل نحوه حرکتی که دارد ممکن است برای برخی مناسب نباشد زیرا ممکن است به زانوها و مفاصل لگن فشار وارد کند. بنابراین اگر قصد خرید الپتیکال دارید حتما به هدف خود از تمرینات و همچنین مشکلات احتمالی مفاصل توجه داشته باشید. خرید دستگاه الپتیکال نیز مانند تردمیل نیازمند به داشتن اطلاعات پیش از خرید است پس حتما پیش از انتخاب دستگاه مد نظرتان حتما از آن دستگاه اطلاعات کافی را کسب کنید.

خرید بهترین الپتیکال و تردمیل از دنیز اسپرت

اگر تصمیم خود را برای خرید الپتیکال و یا خرید تردمیل گرفته‌اید باید از یک فروشگاه معتبر اقدام به خرید کنید. خرید از فروشگاه‌های معتبر علاوه بر میزان اعتماد بالایی که بین خریدار و فروشنده وجود دارد معمولا خریدی کم دردسر و راحت نیز می‌باشد. فروشگاه ورزشی دنیز اسپرت با بیش از 15 سال تجربه موفق در زمینه تولید و عرضه انواع دستگاه‌ها و لوازم بدنسازی و هوازی، با تنوعی بی‌نظیر و راهنمایی و مشاوره رایگان پیش از خرید توسط متخصصین ورزشی می‌تواند یکی از بهترین فروشگاه‌های ورزشی برای خرید باشد. دنیز اسپرت تمامی محصولات خود را ضمانت اصالت و سلامت کالا کرده و هم چنین خدمات پس از فروش و نصب در محل را نیز برای راحتی شما عزیزان فراهم کرده است. اگر قصد خرید تردمیل و الپتیکال را داشتید حتما از فروشگاه دنیز اسپرت دیدن فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید