امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 473097 |
تاریخ انتشار : 01 تیر 1401 - 18:07 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

مراسم نخستین سالگرد درگذشت مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی، خبرنگاران فقید صلح خبر و ایرنا، امروز چهارشنبه ـ یکم تیرماه ـ در مسجد امام صادق (ع)، واقع در میدان فلسطین برگزار شد. ۲۵ نفر از خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های کشور، روز دوم تیرماه ۱۴۰۰، برای بازدید از طرح‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم نقده شدند […]

مراسم نخستین سالگرد درگذشت مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی، خبرنگاران فقید صلح خبر و ایرنا، امروز چهارشنبه ـ یکم تیرماه ـ در مسجد امام صادق (ع)، واقع در میدان فلسطین برگزار شد.

۲۵ نفر از خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های کشور، روز دوم تیرماه ۱۴۰۰، برای بازدید از طرح‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم نقده شدند اما اتوبوس نامناسبی که برای جابه جایی آنان در نظر گرفته شده بود و نیز راه ناامنی که برای رسیدن به مقصد انتخاب شده بود، جان دو خبرنگار جوان را گرفت و بقیه را مصدوم و زخمی کرد.
مهشاد کریمی، خبرنگار فقید صلح خبر در سن ۲۵ سالگی و در حالی‌که در تدارک مقدمات جشن عروسی‌ بود، جانش را از دست داد تا داغش برای همیشه لکه ننگی باشد بر پیشانی تمام افرادی که در وقوع این حادثه دلخراش  سهمی داشتند و البته آسان از کنارش گذشتند. هر چند که در جریان پرونده، راننده اتوبوس تنها مقصر این حادثه شناخته شد اما در نگاه مطالبه‌گر خبرنگاران، هر مسوولی که به نحوی در برگزاری و مدیریت نادرست این ماموریت نقش داشته، مقصر بوده و مستحق مجازات است.
نخستین مراسم بزرگداشت مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی، با همراهی خانواده‌های آن بزرگواران و به همت خبرگزاری‌های صلح خبر، ایرنا و سازمان حفاظت محیط زیست چهارشنبه ـ اول تیر ماه ـ برگزار شد.
مهدی عرفاتی (دبیر شورای اطلاع رسانی دولت)، علی سلاجقه (معاون ریس جمهور و رییس سازمان محیط زیست)، علیرضا زجاجی (مدیرکل حوزه ریاست دفتر مرکزی جهاددانشگاهی)، جمال رحیمیان (معاون فرهنگی جهاددانشگاهی)، محسن منصوری (استاندار تهران)، ایمان شمسایی (مدیر کل خبرگزاری ها و مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد)، جلال بهرامی (معاون محیط زیست استان تهران) و نمایندگانی از وزارت نفت، شرکت گاز ایران، حراست سازمان نظام مهندسی استان تهران، کارمندان محیط زیست و جمع کثیری از خبرنگاران و اصحاب رسانه از جمله حاضران در این مراسم بودند.
تکمیل می‌شود …

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید