امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 477041 |
تاریخ انتشار : 06 مرداد 1401 - 5:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خراسان رضوی دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: موضع‌گیری‌های مختلف و بعضا متناقض مدیران شهرخودرو در کنار فروش بازیکنان تیم در شرایطی که پنجره این باشگاه همچنان بسته‌ است، شبیه به گام برداشتن در راستای انحلال آگاهانه است. محسن حیدری در گفت‌وگو با صلح خبر در خصوص آخرین وضعیت امتیاز شهرخودرو در لیگ یک […]

صلح خبر/خراسان رضوی دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: موضع‌گیری‌های مختلف و بعضا متناقض مدیران شهرخودرو در کنار فروش بازیکنان تیم در شرایطی که پنجره این باشگاه همچنان بسته‌ است، شبیه به گام برداشتن در راستای انحلال آگاهانه است.

محسن حیدری در گفت‌وگو با صلح خبر در خصوص آخرین وضعیت امتیاز شهرخودرو در لیگ یک اظهار کرد: با موضع‌گیری‌های مختلفی در ماه‌های اخیر از سوی مالک شهرخودرو و منصوبانش در این باشگاه روبه‌رو بوده‌ایم، در نهایت متوجه نشدیم آنان چه تصمیمی برای امتیاز باشگاه اتخاذ کرده‌اند. یک روز صحبت از انتقال امتیاز و واگذاری به خریدار مطرح می‌شود و روز دیگر می‌شنویم که خواهان انتقال امتیاز از خراسان رضوی به استانی دیگر هستند اما آنچه در عمل انجام می‌شود، حقیقتا بیشتر به یک فرآیند انحلال شبیه است.

وی افزود: پنجره باشگاه شهرخودرو به علت بدهی‌های خارجی به میرو، مهاجم اسبق اوکراینی، آن‌ها و کوزین، مربی ایتالیایی، همچنان بسته‌ است و با این وضعیت قیمت دلار، چه شهرخودرو چه خریدار، کار سختی برای پرداخت بدهی و باز کردن پنجره در فاصله اندک باقی‌ مانده تا شروع فصل جدید لیگ یک دارند.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص احتمال انحلال باشگاه شهرخودرو تصریح کرد: آقایان به گونه‌ای رفتار می‌کنند که به نظر می‌رسد دنبال نابودی کامل امتیاز و انحلال باشگاه هستند. مگر می‌شود پنجره تیمی به خاطر بدهی سنگین بسته باشد و مدیران باشگاه به جای تلاش برای باز کردن پنجره همین بازیکنان باقیمانده را هم با دریافت پول و صدور رضایت‌نامه آزاد کنند؟ اسم این فرآیند چیزی جز انحلال آرام باشگاه شهرخودرو نیست.

حیدری خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شاهد شکایت بازیکنان سابق داخلی شهرخودرو هم هستیم که برای دریافت مطالبات‌شان اقدام می‌کنند. از سوی دیگر بدهی‌های قبلی باشگاه نیز پابرجاست. همه این‌ها نشان می‌دهد که آینده خوبی حداقل تا این لحظه در انتظار باشگاه نیست.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید