امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 472665 |
تاریخ انتشار : 28 خرداد 1401 - 19:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان، با تاکید بر لزوم توجه به اتصال قشر دانشجو و مسئولان در جمهوری اسلامی افزود: اگر حلقه واصل میان قشر دانشجو و مسئولان ایجاد نشود، هیچ‌ مشکلی در استان حل نشده و عملا جلسات بسیج دانشجویی بی نتیجه می‌ماند. سردار محمد عبدالله‌پور در نشست صمیمی با اعضای شورای تبیین […]

صلح خبر/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان، با تاکید بر لزوم توجه به اتصال قشر دانشجو و مسئولان در جمهوری اسلامی افزود: اگر حلقه واصل میان قشر دانشجو و مسئولان ایجاد نشود، هیچ‌ مشکلی در استان حل نشده و عملا جلسات بسیج دانشجویی بی نتیجه می‌ماند.

سردار محمد عبدالله‌پور در نشست صمیمی با اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان در حسینیه هنر رشت، با بیان اینکه جلسات بسیج دانشجویی باید منجر به نتیجه شود، اظهار کرد: بسیج دانشجویی دارای ظرفیت بسیار خوب در حوزه‌های مختلف است که تنها دلیل آن بهره‌مندی از جامعه نخبگانی دانشجو است.

وی با اشاره به نقش موثر شورای مواضع در هدایت سازمان بسیج دانشجویی گفت: شورای مواضع مرجع هدایت راهبردی بسیج دانشجویی است که لازمه آن داشتن اطلاعات کافی در عرصه‌های فرهنگی، علمی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان جریان لیبرال را جریان مقابل بسیج دانشجویی دانست و افزود: جریان لیبرال با قدرت رسانه‌ای خود در حال تلاش برای کم جلوه دادن نقش بسیج دانشجویی در انقلاب و کشور است لذا باید قشر دانشجویان بسیجی با وحدت و اتحاد و با بهره‌مندی از ظرفیت رسانه اقدامات خود را بازگو کنند.

عبدالله‌پور با تاکید بر لزوم توجه به جهاد تبیین و مبانی انقلاب در بسیج دانشجویی بیان کرد: استکبار با استفاده از قدرت فضای مجازی، کوچکترین اتفاق در جمهوری اسلامی را بزرگ جلوه می دهد لذا اگر جهاد تبیین در کشور شکل نگیرد و یا به مبانی انقلاب توجه نشود استکبار به اهداف خود می‌رسد؛ به این منظور نقش بسیج دانشجویی در مقابله با این برنامه دشمن بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج دانشجویی باید موضوعات مختلف در جمهوری اسلامی را کنار یکدیگر دیده و با دقت رصد و تجزیه تحلیل کند، تصریح کرد: باید سازوکاری در بسیج دانشجویی تعیین شود تا از این‌ طریق بتوان موضوعات مختلف در استان و کشور را شناسایی کرد و ‌سپس با کنار هم قرار دادن آن، مسائل مختلف را تجزیه و تحلیل کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به استفاده از طرح‌های دانشجویان در گیلان گفت: سپاه قدس گیلان این آمادگی را دارد تا طرح‌ها و نظرات کارشناسی و علمی دانشجویان در حوزه‌های مختلف را به گوش مسئولان مربوطه و حتی نمایندگان مجلس رسانده و در صورت موثر بودن آن‌ را در گیلان اجرایی کند.

به گفته عبدالله‌پور، سازمان بسیج دانشجویی باید مشکلات مختلف استان گیلان در حوزه‌های زیست محیطی، بهداشت، ترافیک، پسماند و کارخانه‌ها را احصا و سپس نظرات علمی و کارشناسی خود را در اختیار مسئولان قرار دهد که لازمه اینکار اتصال حلقه واصل میان مسئولان و قشر دانشجوست.

وی مشکلات معیشتی را یکی از مهم‌ترین مسائل و معضلات کشور دانست و بیان کرد: امنیت اصلی‌ترین و مشکلات معیشتی و فرهنگی فوری ترین و مهم‌ترین مسائل کشور هستند که باید توسط شورای مواضع بسیج دانشجویی بازرسی و راهکارهای لازم برای برون رفت کشور از این شرایط اتخاذ شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به اتصال قشر دانشجو و مسئولان در جمهوری اسلامی افزود: اگر حلقه واصل میان قشر دانشجو و مسئولان ایجاد نشود، هیچ‌ مشکلی در استان حل نشده و عملا جلسات بسیج دانشجویی بی نتیجه می‌ماند لذا تمامی مسئولان باید از ظرفیت این قشر ار جامعه استفاده کنند.

عبدالله‌پور با تاکید بر لزوم توجه به روش‌های نوین مطالبه‌گری در سازمان بسیج دانشجویی گفت: باید در کشور طوری مطالبه کرد که باعث ایجاد ناامیدی در کشور و جامعه نشود؛ به این منظور برای تحقق این امر باید روش‌های درست مطالبه‌گری را آموزش دهیم.

صادق رمضانی، رئیس بسیج دانشجویی گیلان نیز، با بیان اینکه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی عالی ترین مجمع تشکل های بسیج دانشجویی در کشور است، اظهار کرد: اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان در مرداد هر سال انتخاب می‌شوند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به نقش بسیج دانشجویی در حل مشکلات و معضلات کشور گفت: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی نقش مهمی در شناسایی و حل مشکلات در سطح کشور دارد که اگر از این ظرفیت به درستی استفاده شود می‌توان بر بخش اعظمی از دغدغه‌های کشور فائق آمد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان افزود: تمامی سیاست‌های بسیج دانشجویی در کشور و سپس در هر استان توسط شورای تبیین سیاست گذاری می‌شود که این امر نشان دهنده اهمیت این شوراست.

رمضانی با اشاره به برگزاری منظم شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در استان گیلان بیان کرد: جلسات این شورا به طور منظم حول محورهای تصمیم‌گیری، هدایت و تعیین برنامه‌های بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تحول در بسیج دانشجویی یک اصل است که باید به آن توجه شود، تصریح کرد: جوانان عضو بسیج دانشجویی در کشور جوانان نخبه در عرصه‌های مختلف هستند که دارای دیدگاه و نقطه نظرات مختلفی بوده؛ به این منظور یکی از اهداف بسیج دانشجویی در کشور تحول در این حوزه است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید