امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 477632 |
تاریخ انتشار : 11 مرداد 1401 - 18:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

بین تمامی شهرهای استان گیلان، بندر انزلی تنها شهری است که هم ساحلی می‌باشد و هم توریستی. تا قبل از اینکه با کرونا دست و پنجه نرم کنیم، بندر انزلی شهری بود که همیشه مسافران همیشگی‌اش را داشت و فرقی نمی‌کرد تابستان باشد یا زمستان، هوا شرجی و گرم باشد یا سرد و بارانی چون […]

بین تمامی شهرهای استان گیلان، بندر انزلی تنها شهری است که هم ساحلی می‌باشد و هم توریستی. تا قبل از اینکه با کرونا دست و پنجه نرم کنیم، بندر انزلی شهری بود که همیشه مسافران همیشگی‌اش را داشت و فرقی نمی‌کرد تابستان باشد یا زمستان، هوا شرجی و گرم باشد یا سرد و بارانی چون همیشه کلی توریست از همه جای ایران و حتی توریست‌های خارجی در این منطقه حضور داشتند.

به گزارش صلح خبر به نقل از باباسفر، بندرانزلی آنقدر شهری زیبا و دوست داشتنی است که حتی امروز هم مردم سعی دارند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به این منطقه سفر کنند. اما چه مواردی هستند که انزلی را تا این اندازه محبوب کرده و حتی گردشگرانی هم هستند که هزاران کیلومتر از جنوب ایران و سایر مناطق طی می‌کنند تا به انزلی برسند؟

بندر انزلی را بیشتر بشناسیم

نهمین بندر مهم ایران و از مراکز مهم اقتصادی کشور، پرجمعیت‌ترین شهر استان گیلان، پرباران‌ترین شهر ایران و یکی از قطب‌های مهم ورزشی کشور تنها برخی از صفات بندرانزلی هستند. اینجا شهری با قدمت بالا است که کلی جای دیدنی دارد، از مناطق جنگلی بکر و زیبا تا بناهای تاریخی با ارزش که شمس‌العماره یکی از معروف‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود چون این قصر تاریخی در زمان ناصرالدین شاه ساخته شد و در آن زمان، مرتفع‌ترین و با شکوه‌ترین قصر در این شهر بود. همچنین بسیاری از شهرهای شمالی کشور اگر فقط چند روز زمان بگذارید از تمام جاهای دیدنی آن منطقه بازدید خواهید کرد اما در انزلی این زمان چند روزه شاید به ماه هم بکشد.

بندز انزلی یه شهر ساحلی محسوب می‌شود و در گذشته‌های پیش از کرونا که تا یک تعطیلی در پیش رو قرار داشت، صدها هزار نفر از اقصی نقاط ایران راهی این منطقه می‌شدند، برای اجاره ویلا در انزلی و اقامتی چند روزه در این منطقه، امکانش را داشتند انتخاب کنند که نزدیکی دریا باشند، در مرکز شهر اقامت کنند یا بخش جنگلی که شامل طبیعت بکر، تالاب معروف انزلی و مناطق ییلاقی خوش آب و هوا. همچنین برای اینکه انزلی جایی باشد که هر کسی با هر بودجه و سلیقه‌ای بتواند ویلا برای چند روز اجاره کند، کلی اقامتگاه هست که در ادامه می‌خواهیم به معرفی آن‌ها بپردازیم.

قیمت اجاره ویلا در انزلی از چقدر شروع می‌شود؟

رزرو اقامتگاه از سایت باباسفر

راه‌های مختلفی هست که شما می‌توانید برای چند روز اقامت، چه گردشگری باشد چه کاری در انزلی ویلا اجاره کنید. روش سنتی که همچنان هم محبوب است، شما به انزلی سفر می‌کنید و افرادی را می‌بینید که تابلوی ویلا و سوئیت در دست دارند و زمانی که به آن‌ها مراجعه می کنید، اقامتگاه را به شما نشان می‌دهند و اگر خواستید همانجا هزینه را پرداخت می‌کنید. این روش در زمان‌هایی مانند تعطیلات چند روزه و عید نوروز چندان جوابگو نیست چون پیش از شما گردشگران دیگر راهی منطقه شده و اقامتگاه مورد نظرشان را اجاره کرده‌اند و از طرفی، باید زمان با ارزش خود را هم بگذارید استفاده کنید و در همه جای شهر بگردید تا شاید ویلا با شرایطی که می‌خواهید آن هم با قیمت مناسب را رزرو کنید.

امروزه اما، به لطف بستر اینترنت شرایط فرق کرده و نه تنها دیگر نیازی نیست به انزلی سفر کنید و کلی در شهر گشت و گذار داشته باشید تا اقامتگاهی که می‌خواهید را پیدا کنید، بلکه می‌توانید از یک ماه قبل هم اقامتگاه مورد نظر را رزرو کنید تا آسوده خاطر باشید. یکی از این راه‌های مطمئن، سایت باباسفر است که پلتفرم اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران می‌باشد. در سایت باباسفر علاوه بر انزلی، در همه جای کشور از شمال تا جنوب و شرق تا غرب در هر شهر و منطقه‌ای اقامتگاه هست و کافیست کمی زمان بگذارید تا بین ویلاها و اقامتگاه‌ها، آنچه که می‌خواهید را پیدا کنید.

قیمت اجاره ویلا در انزلی از چقدر شروع می‌شود؟

رزرو ویلا با رعایت پروتکل های بهداشتی

چرا می گوییم سایت باباسفر؟ چون در این سایت آنقدری اقامتگاه هست تا هرکس با هر بودجه و سلیقه و هدفی که دارد چه گردشگری و چه کاری اقامتگاه مورد نظر را پیدا کند. فرقی ندارد به فکر اجاره آپارتمان هستید یا اجاره ویلا استخردار انزلی چرا که در این شهر کلی سوئیت، آپارتمان، خانه، ویلا، ویلای لوکس، دوبلکس و تریبلکس با امکانات مختلف در بخش ساحلی یا جنگلی ارائه شده. بخاطر تنوع بالای اقامتگاه، سایت باباسفر پروسه اجاره ویلا در انزلی را به لطف فیلترهای مختلف آسان کرده و کافیست تعداد نفرات، منطقه مورد نظر، نوع اقامتگاه و امکاناتی که می‌خواهید را وارد کنید تا بهترین اقامتگاه بر اساس شرایط شما نمایش داده شود.

دلیل دیگری که سایت باباسفر بهترین راه برای اجاره ویلا در انزلی است، قیمت می‌باشد که برای همه گردشگران اهمیت بالایی دارد چون در این پلتفرم، تمامی اقامتگاه‌ها با بهترین قیمت‌ها قرار داده شده و هیچ ویلایی را پیدا نمی‌کنید که از قیمت‌های نجومی برخوردار باشد یا قیمت اعلامی با امکانات و شرایط اقامتگاه تطابق نداشته باشد. همچنین امروزه که کرونا روز به روز خطرناک‌تر می‌شود، با اینکه همیشه توصیه شده از سفر به مناطق توریستی اجتناب شود اما با این حال، تمامی اقامتگاه‌های ارائه شده در سایت باباسفر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند و اقامتگاه، زیر نظر باباسفر قبل از ورود مسافر تماماً ضدعفونی می‌شود تا گردشگران با اجاره ویلا در انزلی از سایت باباسفر، سفر و اقامتی آسوده خاطر و بدون حضور کرونا برای خود رقم بزنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید