امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 476939 |
تاریخ انتشار : 05 مرداد 1401 - 9:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/همدان نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان به مناسبت سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به همدان  پیامی مشترک صادر کردند. حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در این پیام آورده‌اند: «مردم مؤمن و انقلابی و همیشه در صحنه دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان روز پنجشنبه […]

صلح خبر/همدان نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان به مناسبت سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به همدان  پیامی مشترک صادر کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در این پیام آورده‌اند: «مردم مؤمن و انقلابی و همیشه در صحنه دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان روز پنجشنبه ۶ مردادماه میزبان یار دیرین امام(ره) و رهبری عظیم الشأن انقلاب اسلامی(مدظله العالی) رئیس جمهور محبوب و مردمی حضرت آیت الله دکتر رئیسی و اعضای محترم هیأت دولت و مقامات عالی رتبه کشوری خواهد بود، بدون تردید انجام این سفر فرصت مغتنمی برای حل مشکلات و نقطه عطفی در پیشرفت استان است.

امروز به فضل خداوند متعال دولت مردمی با تمرکز بر ارزش‌های انقلاب بر محور عقل وخرد در عرصه های مختلف در مسیر منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و خدمت صادقانه گام بر می‌دارد و بارقه های امید را در دل مردم عزیز  زنده کرده است.

مردم شریف همدان که همواره در صحنه های مختلف، پیشگامی و هوشیاری خود را در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی به منصه ظهور رسانده‌اند در آستانه سفر پر خیر و برکت ریاست محترم جمهور حضرت آیت الله رئیسی و هیأت دولت به استان، خود را برای میزبانی شایسته و ارج گذاری به تلاش‌های مسئولان خدوم آماده کرده‌اند.

اینجانبان با سلام و درود به ارواح طیبه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه ۸۰۰۰ شهید سرافراز همدان و روح امام عظیم الشأن(ره) ضمن عرض خیر مقدم به رئیس جمهور محترم و هیأت دولت، امید آن داریم که این سفر به لطف خدا و تأییدات حضرت ولی عصر(عج)  موجبات حل مشکلات و تسریع در توسعه استان را در سایه همدلی، وحدت و تلاش شبانه روزی فراهم آورد.

همچنین از مردم قدرشناس همدان دعوت می شود تا با شرکت در مراسم دیدار مردمی رئیس جمهور محترم روز پنجشنبه ششم تیرماه ساعت ۱۱ صبح در محل سالن ورزشی شهید سلیمانی حضور بهم رسانند.»

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید