امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 476833 |
تاریخ انتشار : 04 مرداد 1401 - 11:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/البرز مربی تیم ملی امید تکواندو گفت: با نگاه ویژه قهرمانانی که در رأس هیات قرار گرفتند می‌توان امیدوار بود تا شاهد افزایش خدمات  به این قشر از خانواده بزرگ تکواندو البرز باشیم. هادی مستعان قهرمان و مربی البرزی در عمر هفت ساله عضویت در تیم ملی عناوین مختلفی از قبیل مدال برنز گرند […]

صلح خبر/البرز مربی تیم ملی امید تکواندو گفت: با نگاه ویژه قهرمانانی که در رأس هیات قرار گرفتند می‌توان امیدوار بود تا شاهد افزایش خدمات  به این قشر از خانواده بزرگ تکواندو البرز باشیم.

هادی مستعان قهرمان و مربی البرزی در عمر هفت ساله عضویت در تیم ملی عناوین مختلفی از قبیل مدال برنز گرند پری در سال ۲۰۱۴، مدال نقره مسابقات جهان در سال۲۰۱۳ ، مدال نقره دانشجویان جهان در سال  ۲۰۱۱ و ۱۲ مدال در تورنمنت‌های بین المللی را در کلکسیون افتخارات خود ثبت کرده است.

مستعان که در حال حاضر به عنوان مربی تیم ملی امید کشورمان در ترکیب کادر فنی قرار دارد با گریزی بر دوران قهرمانی خود در گفت‌وگو با صلح خبر گفت: پس از پایان دوران قهرمانی از  سال ۲۰۱۶ وارد حرفه مربیگری شدم و به صورت حرفه ای  با کشورهای مختلفی اروپایی از قبیل یونان، صربستان، نروژ، سوئد، سوئیس همکاری داشته ام  و به لطف خداوند موفق شدم قهرمانان خوبی را پروش دهم .

وی ادامه داد: از سال ۲۰۲۲ و شیوع ویروس کرونا به عنوان مربی در اختیار تیم ملی  قرار گرفتم و خوشبختانه در اولین رقابت‌هایی که به کشور کره اعزام شدیم موفق به  کسب عنوان قهرمانی مسابقات آزاد شدیم.

مستعان افزود: در حال تیم ملی کشورمان در اردوی آمادگی جهت اعزام به رقابت‌های کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه کشور ترکیه به سر می‌برد، امیدوارم با تمام پتانسیل تیم و تلاش و خوش فکری بازیکنان با بهترین نتیجه به کشورمان بازگردیم.

مربی تیم ملی امید کشورمان در ادامه تصریح کرد: رشته مهیج و المپیکی تکواندو در استان البرز با بیشترین آمار جمعیتی و آمار مدال آوری همواره از دیگر رشته‌های استان متمایز بوده و روی افتخارات آن حساب ویژه ای باز می شود، در دوران بازی و مربیگری به عینه دیده ام که همواره دیگر استان ها بنا به قدرت فنی بازیکنان، تیم ها و حضور حداکثری ملی پوش و مربی ملی  از نام البرز واهمه داشتند.

قهرمان خوش نام البرزی در ادامه گفت: شیوع ویروس کرونا باعث شده بود تا اساتید و بازیکنان از کوران رقابت‌ها به دور باشند اما بعد از افت نسبی  ویروس کرونا و در دو ماه اخیر شاهدتولدی دوباره در تکواندو البرز هستیم که این مهم که در سایه اتحاد، همدلی و برنامه ریزی مسئولین در راس صورت گرفته است که جای قدردانی دارد.

وی که به تازگی به عنوان مسئول کمیته قهرمانان استان البرز منصوب گردیده است در این خصوص گفت: با وجود بیش از ۱۲۰ قهرمان در استان البرز جای خالی این کمیته در بین کمیته های هیات احساس می شد،خوشبختانه با نگاه ویژه قهرمانانی که در راس هیات قرار گرفتند میتوان امیدوار بود تا شاهد افزایش خدمات  به این قشر  از خانواده بزرگ تکواندو البرز باشیم.

مستعان در پایان گفت: با برگزاری مجمع و تعیین تکلیف مدیریت هیات میتوان بیش از پیش به آینده تکواندو البرز امیدوار بود.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید