امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 506096 |
تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1402 - 16:16 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

 رئیس فدراسیون هندبال امروز سرپرست دبیری فدراسیون هندبال را منصوب کرد و محمدرضا داورنی مهمان همتای بحرینی خود بود.  به گزارش صلح خبر، بعد از گذشت بیش از یک ماه امروز رییس فدراسیون هندبال علی‌اکبر خوشنویس زارچ را به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون انتخاب کرد. خوشنویس زارچ از بازیکنان سابق تیم های ملی هندبال بوده […]

 رئیس فدراسیون هندبال امروز سرپرست دبیری فدراسیون هندبال را منصوب کرد و محمدرضا داورنی مهمان همتای بحرینی خود بود. 

به گزارش صلح خبر، بعد از گذشت بیش از یک ماه امروز رییس فدراسیون هندبال علی‌اکبر خوشنویس زارچ را به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون انتخاب کرد.

خوشنویس زارچ از بازیکنان سابق تیم های ملی هندبال بوده و پیش از این ریاست کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال را برعهده داشت.
پیش از این حمیدرضا عزتی به مدت ۴ سال دبیر فدراسیون بود که به دلیل مشکلات شخصی از این سمت کنار رفت.

شام آخر داورزنی در بحرین

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران که به دعوت همتای بحرینی خود روز جمعه ۲۹ اردیبهشت راهی منامنه شده بود، پس از تماشای مسابقه شهداب ایران و سانتوری سانبردز ژاپن با حضور در دفتر رئیس فدراسیون والیبال بحرین، ملاقاتی با وی داشت.

در این دیدار که روز گذشته (شنبه ۳۰ اردیبهشت) انجام شد شیخ علی بن محمد آل خلیفه و محمدرضا داورزنی در خصوص همکاری دو جانبه و افزایش تعاملات با یکدیگر به گفت‌وگو نشستند.

شام آخر داورزنی در بحرین و مشخص شدن دبیر فدراسیون هندبال

در پایان این دیدار، لوح یادبودی از سوی رئیس فدراسیون والیبال بحرین به داورزنی اهدا شد.

همچنین رئیس فدراسیون والیبال ایران شب گذشته جلساتی جداگانه با روسای فدراسیون قطر، کویت، عربستان، سوریه و لبنان داشت و این جلسات با شام کاری داورزنی با همتاهای خود به پایان رسید.

سفر داورزنی به بحرین به دلیل مشغله‌های کاری یک روز کاهش یافت و رئیس فدراسیون والیبال امروز به ایران بازمی‌گردد.

تیم شهداب که به عنوان نماینده ایران در مسابقات باشگاه‌های آسیا حضور دارد پس از شکست برابر سانتوری از راه‌یابی به مرحله فینال بازماند و ساعت ۱۷ امروز (یکشنبه ۳۱ اردیبهشت) در دیدار رده‌بندی و برای دومین بار در این مسابقات به مصاف پلیس قطر خواهد رفت.

سرمربی تیم ملی هندبال: بازی‌های هر دو گروه انتخابی المپیک سخت است

وسلین وویوویچ، سرمربی تیم ملی هندبال در خصوص گروه‌بندی مسابقات انتخابی المپیک پاریس، گفت: تیم‌های خوبی در هر گروه قرار گرفته‌اند و بازی‌های هر دو گروه سخت است اما با توجه به شناختی که از تیم‌ها دارم به هر حال رقابت در گروه B سخت‌تر است. 

وویوویچ افزود: تنها یک تیم می‌تواند سهمیه قاره آسیا برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کند که این امر کار را برای تمام تیم‌ها و بخصوص ما سخت‌تر می‌کند. ما در گروه B باید برای جایگاه نخست با ژاپن، بحرین و کویت بجنگیم هر چند که سایر تیم‌ها را نباید دست کم گرفت. 

مسابقات انتخابی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از ۲۶ مهر تا ششم آبان به میزبانی دوحه قطر برگزار خواهد شد. ایران در گروه B با بحرین، کویت، ژاپن، ازبکستان و قزاقستان هم گروه است و در گروه A نیز تیم های ملی هندبال قطر، عربستان سعودی، کره جنوبی، امارات متحده عربی، هند و چین حضور دارند. 
 

امیرسرتیپ فولادی مشاور وزیر ورزش شد

صبح امروز امیرسرتیپ جمشید فولادی رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح با جمعی از مسئولین ورزشی این ستاد با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سیدحمید سجادی دیدار و گفتگو کردند. پس از این دیدار، وزیر ورزش و جوانان طی حکمی امیرسرتیپ دوم جمشید فولادی را به عنوان مشاور وزیر در امور مرتبط با نیروهای مسلح منصوب کرد.

در حکم صادر شده از سوی دکتر سیدحمید سجادی آمده است:

امیرسرتیپ دوم جمشید فولادی
با عنایت به شایستگی، تخصص و تجارب ارزنده، جنابعالی را به عنوان “مشاور وزیر در امور مرتبط با نیروهای مسلح” منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با رعایت اصول “عدالت‌محوری”، “انقلابی‌گری”، “مردم‌داری”، “پاکدستی و فسادستیزی”، و “قانون‌مداری” دولت مردمی، در انجام وظایف محوله موفق باشید.
توفیق روزافزون شما را در سایه‌سار توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسئلت می‌نمایم.

سیدحمید سجادی

پولادگر در مجمع عمومی فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی: فدراسیون ره شش ساله را شش ماهه رفت

نخستین مجمع عمومی فوق‌العاده فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی صبح امروز با ریاست سید محمد پولادگر معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و حضور اعضای مجمع در مرکز همایش های منطقه آزاد کیش برگزار شد.

رضا شجیع سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی ضمن اشاره به تأسیس فدراسیون در آذرماه سال گذشته ابراز داشت: پس از تصمیم استراتژیک و مهم وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر محترم در راه اندازی دو فدراسیون آنکه بر اساس پتانسیل، نیازها و توانایی های بافعل و بالقوه کشور در این زمینه، فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی آغاز بکار کرد تا با توجه زیر ساخت های موجود و علاقه مندان به این رشته ها فعالیت نماید و تا کنون وزارت ورزش و شخص آقای پولادگر نهایت همکاری و حمایت را داشته اند.

وی ادامه داد: لذا تلاش شد تا به رغم منابع مالی محدود با جذب حامیان مالی بسمت تدوین برنامه چهارساله خدمت به مردم و انجمن‌ها های مختلف آن برنامه ریزی کرده تا با بهره‌مندی از ظرفیتهای خوب منطقه آزاد کیش که‌جا دارد از مسئولین ومدیران آنها بابت حمایت های صادقانه و خالصانه شان قدردانی نمایم و در این مدت  ۲۲ هیات استان فعال و ضمن توجه به انجمن ها و برگزاری رقابت های کیش‌گیمز گام بلندی در راستای به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان برداریم.

وی ادامه داد: در کنار همه این موارد با توجه به تازه تاسیس بودن فدراسیون، ضرورت برگزاری مجمع فوق‌العاده جهت تصویب برخی دستورالعمل‌ها و اساسنامه فدراسیون احساس می شد که ضمن قدردانی از جناب آقای فرهادیان مدیر امور مشترک فدراسیون‌ها در نشست امروز به موارد فوق پرداخته می شود.

در ادامه نشست فوق اساسنامه فدراسیون،دستورالعمل شرایط اختصاصی نامزدهای وثاقت و امانت پستهای هیات رییسه فدراسیون،دستورالعمل های کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران،عضویت فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی در فدراسیون های بین المللی، مقر اصلی فدراسیون در کیش و داشتن یک دفتر در تهران از جمله موارد مهم نشست امروز که بود که بعد از سه ساعت بحث و تبادل نظر و بررسی جمیع جوانب و نقطه نظرات اعضای مجمع با حداکثرین آرا بتصویب اعضای مجمع رسید.

در خاتمه نشست عمومی فوق العاده امروز فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی سید محمد پولادگر معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ضمن اشاره به اهمیت راه اندازی این فدراسیون گفت: از نزدیک در جریان فعالیت ها و اقدامات فدراسیون ،تلاشهای خستگی ناپذیر آقای شجیع هستم و باید بگویم ایشان و فدراسیون ره شش ساله را شش ماه طی کرده اند و بدون تردید با تعدد انجمن ها و ظرفیت‌های که در ساحل ودریا داریم قطعا شاهد اتفاقات خوبی در این عرصه خواهیم بود بخصوص که مدیر جوان آن بدون منتظر بودن بودجه و یا زمان برگزاری مجمع انتخابی تمام تلاشش را بکار برد تا ضمن توجه به انجمن ها و رشته‌ای مختلف،اقدام به ایجاد امید در دل این ورزش ها کند.
 

آغاز دور جدید اردوی تیم ملی کوراش ایران

به گزارش صلح خبر، چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم‌های ملی کوراش زنان و مردان فدراسیون ووشو جهت حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین از ۵ خردادماه لغایت ۱۸ همین ماه به میزبانی بجنورد پیگیری خواهد شد.

عکس آرشیوی است.

بر همین اساس اسامی نفرات مدعو به این اردو به صورت زیر است:

در بخش مردان:

مجید وحید بریمانلو، الیاس پاکدل، جوادی مرادی، محمد محمدی بریمانلو، صادق آذرنگ، رامین احمدزاده، رضا پارساپور، مسعود قوی بازو، حسن گروهی، امید تیزتک، قاسم نوری زاده، محمد سعیدی مدنی،

سرمربی: الیاس علی اکبری
مربی: محمد حسن مجلسی

در بخش زنان:

آرزو سلیمی، ریحانه گیلانی، ملیکا امیدوندی، سمانه خجسته، زهرا باقری، دنیا آقایی، عسل کلامی، مریم احمدی، طاهره آذرپیوند، پردیس عیدی وندی، صبا کرمعلی، لیلا سیاهوشی

سرمربی: محبوبه خورشیدی
مربی: فاطمه برمکی

دعوت ۲۴ بازیکن به اردوی تیم ملی واترپلو

به گزارش صلح خبر، اسامی ۲۴ بازیکن جهت شرکت در اردوی آماده سازی تیم ملی واترپلو بزرگسالان به منظور حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی هانگژو چین از سوی کادر فنی تیم اعلام شد.

با پیشنهاد کمیته فنی واترپلو و تایید رییس فدراسیون مهدی پنام تاش بعنوان سرمربی، سیروس طاهریان سرپرست، امیر عباس اکبرنژاد مربی دروازبانان و آنالیزور و امیر هوشنگ همراهی دستیار سرمربی برای هدایت تیم ملی واترپلوی بزرگسالان انتخاب شدند. همچنین اسامی دیگر اعضای کادر فنی نیز پس از تصمیم نهایی و هماهنگی های لازم اعلام خواهد شد.

از همین رو بازیکنان دعوت شده به اردو باید از ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه اول خرداد ۱۴۰۲ با حضور در استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی خود را به کادر فنی تیم معرفی کنند و عدم حضور در جلسه شروع اردوی مذکور در روز دوشنبه (اول خرداد ۱۴۰۲) بدون هماهنگی با سرپرست تیم ملی به منزله انصراف از تیم خواهد بود.

اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی واترپلوی بزرگسالان:

حامد کریمی، امیر حسین اعرابی، امیرعطا خزائی، علیرضا رضایی، حامد ملک خانبانان، علیرضا مهری، امین قویدل، حسین لاله سیاه، علیرضا پورنگ، امیرحسین کیهانی، مهدی یزدانخواه، مهدی دائی تقی، محمد امین حسنی، ارشیا الماسی، نیما خوشبخت، پیمان اسدی، خشایار قره ضیاءالدین، یزدان اعلائی، مهدی برزگری، سهیل رستمیان، امیر حسین رهبر، امید آقائی کریم، امیررضا جلیل پور، حمید رضا مقدم

کادر فنی:

مهدی پنام تاش (سرمربی)

سیروس طاهریان (سرپرست تیم)  

امیر عباس اکبرنژاد (مربی دروازبانان و آنالیزور)

امیر هوشنگ  همراهی (دستیارسرمربی)

یک مدال برنز اسلالوم در قهرمانی زیر ٢٣ سال، جوانان و کاپ آزاد آسیا

به گزارش صلح خبر، مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان و کاپ آزاد آسیا از ٢٩ اردیبهشت در پاتایا – تایلند برگزار شد و حاصل آن یک مدال برنز برای ایران بود.

امیرمحمد فتاح‌پور در مسابقه فینال کایاک اسلالوم بزرگسالان، در رقابت با قایقرانان چین، ژاپن، تایلند و هنگ‌کنگ با زمان ۹۲.۷۶ ثانیه سوم شد و صاحب مدال برنز شد. قایقرانان ژاپن و چین در این مسابقه به ترتیب اول و دوم شدند.

محمد مهدوی‌نیا در کانواسلالوم زیر ٢٣ سال مردان با ١٧ رقیب از چین، هند، ژاپن، قزاقستان، تایلند، چین‌تایپه و ازبکستان مسابقه داد و در پایان با ثبت زمان ۱۲۹.۲۰ ثانیه در رده شانزدهم قرار گرفت و از راه‌یابی به فینال بازماند. در این رقابت نمایندگان ژاپن، چین‌تایپه و چین اول تا سوم شدند.

ملیکا سماکی در فینال کایاک‌اسلالوم زیر ٢٣ سال بانوان با ۱۱ قایقران از چین، هند، قزاقستان، سنگاپور و تایلند رقابت کرد و در پایان با ثبت زمان ۱۱۳.۱۰ ثانیه جایگاه هفتم این مسابقات را به دست آورد. در این رقابت نمایندگان چین، تایلند و اندونزی اول تا سوم شدند.

انتهای پیام

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید