امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 481414 |
تاریخ انتشار : 18 شهریور 1401 - 6:17 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

لیگ بیست و دوم فوتبال ایران در شرایطی در حال پیگیری است که بازیکنان مطرحی در آن بدون تیم مانده‌اند. به گزارش صلح خبر، تعدادی از بازیکنان مطرح لیگ برتری پس از پایان فصل نقل و انتقالات با تیمی قرارداد امضا نکردند تا بدون تیم بمانند. در این گزارش نام‌های مطرحی که در لیگ بیست […]

لیگ بیست و دوم فوتبال ایران در شرایطی در حال پیگیری است که بازیکنان مطرحی در آن بدون تیم مانده‌اند.

به گزارش صلح خبر، تعدادی از بازیکنان مطرح لیگ برتری پس از پایان فصل نقل و انتقالات با تیمی قرارداد امضا نکردند تا بدون تیم بمانند. در این گزارش نام‌های مطرحی که در لیگ بیست و دوم به بازیکن آزاد تبدیل شده‌اند را بررسی می‌کنیم:

رودی ژستد

مهاجم فرانسوی – بنینی فصل گذشته استقلال با توجه به بازی کردن در پریمرلیگ، چمپیونشیپ انگلیس و لوشامپیونه فرانسه با امیدهای زیادی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد اما تنها سه بار پایش به گل‌زنی باز شد. البته بهترین عملکردهای ژستد مربوط به بازی سپاهان دور رفت، پرسپولیس دور برگشت و شهر خودرو دور برگشت است که باعث شد استقلال قهرمان لیگ برتر شود.

ژستد در مجموع ۲۵ بار برای استقلال به میدان رفت که حاصل آن ۳ گل و ۳ پاس گل بود. قرارداد این بازیکن با پایان لیگ بیست و یکم به پایان رسید ولی پس از آن با باشگاهی قرارداد امضا نکرد تا امسال بدون تیم باشد.

شاخص‌ترین بازیکنان مازاد در لیگ بیست و دوم

محمدرضا خلعتبری

خلعتبری ۳۸ ساله نیم فصل پارسال به فولاد پیوست و در ۱۵ بازی برای این تیم به میدان رفت اما در پایان لیگ بیست و یکم، قراردادش تمدید نشد تا او بازیکن آزاد شود. خلعتبری در صورتی که در لیگ بیست و دوم حضور داشت، مسن‌ترین بازیکن حال حاضر لیگ برتر می‌شد.

شاخص‌ترین بازیکنان مازاد در لیگ بیست و دوم

محمد قاضی

مهاجم ۳۷ ساله فصل گذشته هوادار بیش‌تر لیگ بیست و یکم را به دلیل مصدومیت از دست داد. قاضی در مجموع توانست در ۱۲ بازی به میدان برود و فقط یک گل به ثمر برساند.

شاخص‌ترین بازیکنان مازاد در لیگ بیست و دوم

محمدرضا خانزاده

مدافع تیم‌ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸، فصل گذشته یکی از بازیکنان اصلی گل‌گهر سیرجان بود. خانزاده پس از پایان لیگ بیست و یکم به تراکتور پیوست اما پس از آمدن بردیف، مورد تایید این مربی قرار نگرفت تا از جمع تراکتوری‌ها کنار گذاشته شود و بدون تیم بماند.

شاخص‌ترین بازیکنان مازاد در لیگ بیست و دوم

محمد انصاری

مدافع فصل گذشته مس رفسنجان در همان ابتدای لیگ بیست و یکم با پارگی رباط صلیبی مواجه شد تا کل فصل را از دست بدهد. انصاری پس از پایان مصدومیتش هنوز به فوتبال برنگشته است و در حال حاضر بدون تیم است.

شاخص‌ترین بازیکنان مازاد در لیگ بیست و دوم

سید احمد موسوی

مدافع حاشیه‌ساز استقلال در ابتدای لیگ بیست و دوم راهی گل‌گهر شد اما در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی هم شانس زیادی برای بازی کردن پیدا نکرد و تنها ۸ بازی در این تیم سیرجانی انجام داد. با این که زمزمه‌هایی مبنی برای حضور موسوی در یکی، دو تیم لیگ برتری مثل تراکتور وجود داشت اما در نهایت او بدون تیم باقی ماند.

شاخص‌ترین بازیکنان مازاد در لیگ بیست و دوم

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید