امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 476849 |
تاریخ انتشار : 04 مرداد 1401 - 14:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

بیش از ۱۰۰ مرد در فلوریدا برای کسب عنوان مردی که بیشتر به نویسنده بزرگ «ارنست همینگوی» شباهت دارد، رقابت کردند و در نهایت تنها یک مرد پیروز شد. به گزارش صلح خبر به نقل از نیویورک پُست، یک وکیل به نام «جان آویل» در رقابت با ۱۲۴ مرد دیگر از سوی هیات داوران به […]

بیش از ۱۰۰ مرد در فلوریدا برای کسب عنوان مردی که بیشتر به نویسنده بزرگ «ارنست همینگوی» شباهت دارد، رقابت کردند و در نهایت تنها یک مرد پیروز شد.

به گزارش صلح خبر به نقل از نیویورک پُست، یک وکیل به نام «جان آویل» در رقابت با ۱۲۴ مرد دیگر از سوی هیات داوران به عنوان برنده مسابقه «شبیه‌ترین فرد به اِرنست همینگوی» نویسنده برنده نوبل آمریکایی انتخاب شد.

برخی از رقبا ژاکت پشمی شبیه به لباس همینگوی پوشیده بودند در حالی که سایر شرکت کنندگان با لباس‌های ورزشی در این رقابت شرکت کرده بودند.

«جان آویل» برنده نهایی این مسابقه که شباهت فراوانی به همینگوی دارد، در شهر داد سیتی، فلوریدا زندگی می‌کند، پس از برنده شدن گفت: «هر مردی دوست دارد مانند همینگوی بنویسد و من نیز  داستان های تخیلی نوشته‌ام و دوست دارم بیشتر هم بنوییسم و مثل همینگوی به ماهیگیری علاقه‌مندم».

رقابت برای شبیه بودن به «ارنست همینگوی»

«ارنست میلر همینگوی» نویسنده و روزنامه‌نگار سرشناس آمریکایی و برنده‌ جایزه‌های نوبل ادبیات و پولیتزر، روز بیست‌ویکم جولای ‌١٨٩٩ در ایلینویز آمریکا و از یک پدر فیزیکدان متولد شد. «پیرمرد و دریا» معروف‌ترین اثر اوست که در سال ‌١٩٥٢ منتشر شد و با استقبال چشم‌گیری همراه بود. این کتاب جایزه‌ ادبی پولیتزر را در سال ‌١٩٥٣ برای این نویسنده به‌همراه آورد. یک سال بعد از آن، ‌ موفقیت این نویسنده با دریافت نوبل ادبیات کامل شد.

«وداع با اسلحه»، ‌ «نسل گمشده»، «خورشید نیز طلوع می‌کند»، «مردان بدون زنان»، «برنده هیچ نمی‌برد» و «زنگ‌ها برای که به صدا درمی‌آیند» از دیگر کتاب‌های معروف این نویسنده هستند.

خالق «برف‌های کلیمانجارو» در اواخر عمر به دلیل چند حادثه‌ رانندگی،  از جراحت و مصدومیت‌های زیادی در بدن خود رنج می‌برد و فشار خون بالا به همراه مشکلات کلیه نیز او را آزار می‌داد. ابتلا به افسردگی موجب شد وی در سال ‌١٩٦١ اقدام به خودکشی کند اما موفق نشد. پس از سه هفته روان‌درمانی، ‌همینگوی سرانجام روز دوم جولای ‌١٩٦١ در خانه‌اش در «آیداهو» به زندگی‌اش پایان داد.

پس از خودکشی همینگوی، بسیاری از داستان‌های او انتشار نیافته باقی‌ماند. «پاریس جشن بیکران» کتاب خاطرات زندگی او در پاریس دهه ۱۹۲۰ در سال ۱۹۶۴ و سه سال بعد از مرگش منتشر شد و رمان‌های «جزیره‌ها در طوفان» و «باغ عدن» نیز به ترتیب در سال‌ها ۱۹۷۰ و ۱۹۸۶ عرضه شدند و اثر غیر داستانی «تابستان خطرناک» نیز در سال ۱۹۶۵ برای اولین بار در دسترس عموم قرار گرفت. 

رقابت برای شبیه بودن به «ارنست همینگوی»
ارنست همینگوی- سپتامبر ۱۹۵۲

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید