امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 477019 |
تاریخ انتشار : 05 مرداد 1401 - 21:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/همدان معاون حقوقی و امور مجلس و نماینده تام الاختیار وزیر آموزش‌وپرورش در سفر به همدان گفت: مبالغی برای تکمیل پروژه‌های مدارس و سالن‌های ورزشی نیمه تمام به تفکیک ۱۹ اداره آموزش‌وپرورش در استان همدان در نظر گرفته شده است. به گزارش صلح خبر، قاسم احمدی‌لاشکی ۵ مردادماه در نشست مشترک شورای معاونین و […]

صلح خبر/همدان معاون حقوقی و امور مجلس و نماینده تام الاختیار وزیر آموزش‌وپرورش در سفر به همدان گفت: مبالغی برای تکمیل پروژه‌های مدارس و سالن‌های ورزشی نیمه تمام به تفکیک ۱۹ اداره آموزش‌وپرورش در استان همدان در نظر گرفته شده است.

به گزارش صلح خبر، قاسم احمدی‌لاشکی ۵ مردادماه در نشست مشترک شورای معاونین و روسای ادارات تابع اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان، اظهار کرد: موضوعات حوزه آموزش‌ و پرورش چندوجهی است و برخی فعالیت‌ها برای کیفیت بخشی به آموزش و پرورش و برخی سخت افزاری هستند.

احمدی‌لاشکی با بیان اینکه سفر هیئت دولت، مقدمات و موخراتی دارد، توضیح داد: مقدمات سفر در جلساتی با حضور معاون اول رئیس جمهور و مسئولین و با محوریت استاندار همدان، برگزار و تصمیماتی گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای تکمیل پروژه‌های مدارس و سالن‌های ورزشی نیمه تمام به تفکیک ۱۹ اداره آموزش‌وپرورش در استان، اقدامات اولیه صورت گرفته و عددهایی منظور شده که عصر فردا به صورت دقیق به سمع و نظر مردم، خواهد رسید.

معاون حقوقی و امور مجلس و نماینده تام الاختیار وزیر آموزش‌وپرورش در سفر هیئت دولت به همدان، خاطرنشان کرد: در برنامه‌های چهره به چهره که از صبح امروز آغاز کردیم، همکاران ما تا الان پاسخگوی بیش از ۲۰۰ مراجعه‌کننده بودند.

احمدی‌لاشکی ادامه داد: بخشی از مشکلات مردم قطعا قابل حل است اما بخشی ممکن است معذوریت قانونی وجود داشته باشد بنابراین در روابط چهره به چهره، اقناع و جهاد تبیین را در دستور کار قرار دادیم و امیدواریم تا عصر فردا بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را حل کنیم.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش‌وپرورش کشور از ۲۹ تا ۳۱ مردادماه در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید