امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 472247 |
تاریخ انتشار : 25 خرداد 1401 - 9:04 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/سیستان و بلوچستان هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو بهمراه ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، طاهری رئیس هیات تکواندو استان با رحمدل بامری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری دیدار و گفتگو کردند. به گزارش صلح خبر- رحمدل بامری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری در این نشست گفت: حضور مسئولین عالی […]

صلح خبر/سیستان و بلوچستان هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو بهمراه ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، طاهری رئیس هیات تکواندو استان با رحمدل بامری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش صلح خبر- رحمدل بامری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری در این نشست گفت: حضور مسئولین عالی رتبه ورزش کشور و روسای فدراسیون های مختلف در کمترین زمان به استان سیستان و بلوچستان نشان از برنامه های توسعه آفرینی و عملکرد موفق اداره کل ورزش و جوانان است.

معاون استاندار در ادامه اظهار کرد: به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین مختلف بین المللی توسط هادی ساعی مایه افتخار و غرور هر ایرانی بوده است.

وی تصریح کرد: هادی ساعی همچون گذشته که در میادین بین‌المللی قهرمان بوده امروز نیز در صحنه های مدیریتی، اجتماعی و امور خیرخواهانه به نوعی قهرمانی می کند.

بامری گفت: استعدادها و ظرفیت‌های نهفته در سیستان و بلوچستان بی شمار بوده و باید تلاش کنیم این استعدادها به عرصه قهرمانی برسند.

وی خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه اعتبارات و زیرساخت های ورزشی با توجه به استعدادهای بالقوه سیستان و بلوچستان مهم ترین مطالبه مسیولین و مردم است.

وی افزود: سرمایه گذاری در عرصه ورزش هم قهرمانی و هم عمرانی، تاثیر مستقیم بر حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سلامت و بویژه گردشگری خواهد داشت.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو نیز در این دیدار قول حمایت همه جانبه از ورزشکاران این رشته را در سیستان و بلوچستان داد.

ساعی گفت: فدارسیون حمایت همه جانبه از استعدادهای تکواندو سیستان و بلوچستان هم در بخش بانوان و هم آقایان خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در سال گذشته با طرح زکات خود در راستای حمایت و توسعه رشته تکواندو در سیستان و بلوچستان تجهیزات و البسه ورزشی به ورزشکاران این استان اهدا کرده است.

ساعی خاطرنشان کرد: فدراسیون تلاش خواهد کرد تا با برنامه‌ریزی هیئت استان سیستان و بلوچستان، دوره های دانش افزایی مربیان و داوران و همچنین دوره های استعدادیابی با توجه به ظرفیت منطقه برگزار تا بهترین ها کشف و به عنوان قهرمان آینده تیم ملی معرفی شوند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید