امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 470405 |
تاریخ انتشار : 05 خرداد 1401 - 20:48 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

پاتریک شیک قرارداد خود را با بایرلورکوزن تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرد. به گزارش صلح خبر و به نقل از بیلد، پاتریک شیک، مهاجم سرشناس که در ماه‌های اخیر با باشگاه‌های مطرح اروپایی در ارتباط بوده قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۵  تمدید کرد. این بازیکن ۲۶ ساله بعد از تمدید قرارداد خود گفت: من […]

پاتریک شیک قرارداد خود را با بایرلورکوزن تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرد.

به گزارش صلح خبر و به نقل از بیلد، پاتریک شیک، مهاجم سرشناس که در ماه‌های اخیر با باشگاه‌های مطرح اروپایی در ارتباط بوده قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۵  تمدید کرد. این بازیکن ۲۶ ساله بعد از تمدید قرارداد خود گفت: من اینجا احساس خوبی دارم و واقعاً هیجان‌زده هستیم تا بتوانم در فصل جدید نیز در خدمت تیم باشم.

شیک در تابستان ۲۰۲۰ از آ اس رم به لورکوزن نقل مکان کرد. او پس از تنها ۹ گل در اولین فصل حضورش در بایر، در فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت. مهاجم ملی پوش چک در ۲۷ بازی در بوندسلیگا ۲۴ گل به ثمر رساند. علاوه بر باشگاه های معروف اروپایی تیم های بایرن و بوروسیا دورتموند نیز این مهاجم را زیر نظر داشتند. با این حال او اکنون تصمیم گرفته است که برای مدت طولانی در لورکوزن بماند که احتمالاً به این دلیل است که این تیم به لیگ قهرمانان اروپا راه یافته است.

شیک در ادامه گفت: راهیابی به لیگ قهرمانان گام خوبی است که برداشتیم دقیقاً به همین دلیل است که قراردادم را با بایر تمدید کردم.

رودی ولر، مدیر ورزشی لورکوزن، که به زودی پست خود را به سیمون رولفس واگذار خواهد کرد نیز گفت: تمدید با چنین بازیکنی بیانگر جاه طلبی های ما و نشانه روشنی است که بایر لورکوزن پس از جدایی من همچنان در سطح بالایی قرار خواهد داشت. این دقیقاً همان چیزی است که در روز آخر بازی در این فصل بوندسلیگا قول داده بودم. او فصل آینده برای ما بازی خواهد کرد، این کاملا واضح است. او یک بازیکن کلیدی در برنامه‌های ماست و به هیچ وجه او را از دست نخواهیم داد.

بایر لورکوزن توانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان برای فصل بعد را به دست بیاورد و در این رقابت‌ها نیز حاضر خواهد بود.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید