امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 506678 |
تاریخ انتشار : 05 خرداد 1402 - 0:04 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/گیلان یک استاد اخلاق، با بیان اینکه با کمک کردن به گرفتاران در هر کجای دنیا به نیت امام رضا(ع) خادم رضوی می شویم، عنوان کرد: رنگ اهل بیت رنگ معنویت است. حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری در مراسم استقبال از کاروان خادمین حرم مطهر رضوی که در حرم خواهر امام رضا(ع) رشت برگزار شد، […]

صلح خبر/گیلان یک استاد اخلاق، با بیان اینکه با کمک کردن به گرفتاران در هر کجای دنیا به نیت امام رضا(ع) خادم رضوی می شویم، عنوان کرد: رنگ اهل بیت رنگ معنویت است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری در مراسم استقبال از کاروان خادمین حرم مطهر رضوی که در حرم خواهر امام رضا(ع) رشت برگزار شد، با بیان اینکه طرفداران تیم های ورزشی در ورزشگاه و استادیوم رنگ لباس تیم محبوبشان را به تن می کنند، گفت: طرفداران قرمز رنگ قرمز و طرفداران آبی رنگ آبی می پوشند.

وی شبیه شدن به تیم محبوب را اعلام طرفداری دانست و افزود: مردم ایران همواره نشان داده اند که طرفدار اهل بیت(ع) هستند و لذا حیف است که رنگ ما رنگ اهل بیت نباشد.

این استاد اخلاق، با اشاره به شاخص های رنگ اهل بیت(ع)، عنوان کرد: مردم جای جای ایران از کاروان خدام حرم امام رضا(ع) استقبال می کنند و هم این خدام و هم پرچم برای مردم عزیز است، زیرا رنگ امام رضا(ع) را پیدا کرده اند.

حجت الاسلام ماندگاری اول رنگ اهل بیت را توکل به خدا دانست و تصریح کرد: خداوند می فرماید «وَ مَنْ یتَوَکلْ عَلَی اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ» و لذا اگر توکل کنیم، یعنی خدا را باور داریم و از هیچ مشکل و دشمنی نمی ترسیم و ازدواج ها دیر نمی شود و فرزندآوری ها کم نمی شود، زیرا خداوند روزی دهنده  است.

وی با بیان اینکه مردم ایران خداباور هستند و به خدا توکل می کنند، گفت: با توکل به خدا از شاه و صدام و آمریکا و اسرائیل عبور کردیم و دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

این سخنران حرم رضوی، دومین رنگ اهل بیت(ع) را توسل دانست و متذکر شد: در همه مشکلات باید به اهل بیت(ع) توسل کنیم.

وی حیا و عفت را سومین رنگ اهل بیت(ع) دانست و اظهار کرد: حضرت زهرا(س) نماد حیا و حجاب است و امام رضا(ع) دوست دارد که زنان و دختران ما شبیه مادرش باشند؛ از طرف دیگر دشمن می خواهد چادر را از سر زنان ما بکشد، زیرا می داند وقتی زنان کم حیا و مردان کم غیرت شوند، دیگر فرزندی برای لشکر امام زمان(عج) تربیت نخواهند کرد.

حجت الاسلام ماندگاری چهارمین رنگ اهل بیت(ع) را احسان و نیکوکاری دانست و گفت: باید با عزت و بی منت از نیازمندان دست گیری کنیم.

وی با بیان اینکه با کمک کردن به گرفتاران در هر کجای دنیا به نیت امام رضا(ع) خادم رضوی می شویم، عنوان کرد: رنگ اهل بیت رنگ معنویت است و لذا باید با دعا و نماز و مناجات و نیایش خودمان را به اهل بیت(ع) نزدیک کنیم.

با دست گیری از گرفتاران خادم امام رضا(ع) شویم

با دست گیری از گرفتاران خادم امام رضا(ع) شویم

با دست گیری از گرفتاران خادم امام رضا(ع) شویم

با دست گیری از گرفتاران خادم امام رضا(ع) شویم

با دست گیری از گرفتاران خادم امام رضا(ع) شویم

با دست گیری از گرفتاران خادم امام رضا(ع) شویم

با دست گیری از گرفتاران خادم امام رضا(ع) شویم

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید