امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 477588 |
تاریخ انتشار : 11 مرداد 1401 - 12:03 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با تاکید بر اهمیت بالای استفاده از زمان‌ آتش‌بس برای تمرینات گسترده و آمادگی مستمر و متمرکز، گفت: در سطح نظامی و میدانی جنگ‌ شدیدتر خواهد شد اما ما برای آن آماده‌ایم. به گزارش صلح خبر، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن […]

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با تاکید بر اهمیت بالای استفاده از زمان‌ آتش‌بس برای تمرینات گسترده و آمادگی مستمر و متمرکز، گفت: در سطح نظامی و میدانی جنگ‌ شدیدتر خواهد شد اما ما برای آن آماده‌ایم.

به گزارش صلح خبر، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن با حضور در مراسمی نظامی در استان ذمار اظهار کرد: سال هجری جدید را از منطقه نظامی چهارم آغاز کرده و تاکید می‌کنیم که سال پیروزی خواهد بود.
المشاط گفت: با این لشکرهای قدرتمند، توانا، با ایمان، با بصیرت و آگاه خواهیم جنگید و آزادی و استقلال را برای مردم‌مان محقق خواهیم کرد، دشمن کم کم احساس شکست می‌کند و ما برای احقاق حق مردم‌مان برای آزادی، استقلال و حاکمیت کامل و بی کم‌وکسر تلاش خواهیم کرد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن خطاب به نیروهای مسلح این کشور گفت: با تلاش‌های شما جهان به ملت ما با تحسین و افتخار نگاه می‌کند و این را ما در سفرهای سفرا و رایزنی‌های خارجی دریافت کردیم.
او با اشاره به اینکه استفاده از زمان‌ آتش‌بس برای تمرینات گسترده و آمادگی مستمر و متمرکز بسیار مهم است، گفت: تمامی تلاش‌های ما و فداکاری‌های شما و خون‌های پاکتان برای برچیدن رنج‌های این ملت و فراهم کردن آزادی و استقلال آنها است.
المشاط افزود: آمادگی بالا، تمرین، ساماندهی، آگاهی و بینش نیروهای مسلح از جمله مسایل بسیار مهم در جنگ و صلح است.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن ادامه داد: در سطح نظامی و در میدان عملیات‌های نظامی جنگ‌ شدیدتر خواهد شد چراکه طرف‌ها برای آن آماده می‌شوند و ما برای آن آماده‌ایم، این جنگ در زمینه‌های مختلفی ادامه خواهد داشت و اسلحه ما آگاهی، بینش و ایمان است.
او در ادامه گفت: ما بعد از خدا روی نیروهای مسلح و امنیتی تکیه کرده‌ایم و آنها تکیه‌گاه مردم و رهبران ما بوده و آنها هستند که تمامی توطئه‌های دشمنان را درهم خواهند شکست.
همچنین این مسؤول یمنی گفت: نیروهای یمنی مسؤول خواهند بود و تمام تلاش خود را برای برقراری زندگی شرافتمندانه و آزادانه با وجود تمامی دشمنانمان خواهند کرد.
او افزود: در نمایشگاه منطقه چهارم نظامی در ذمار، پهپادها و موشک‌های زمین به زمین مدل زلزال که تولید داخلی است، به دید عموم گذاشته شد.
المشاط یکشنبه بار دیگر اعلام کرد که یمن به حذف محدودیت‌ها و شروط ائتلاف سعودی از فرودگاه بین‌المللی صنعاء و بندر حدیده و پرداخت حقوق کارمندان دولتی جهت تمدید آتش‌بس سازمان ملل که مهلت آن امروز (یکشنبه) به پایان می‌رسد، تاکید کرد.
آتش‌بس اعلام شده میان ائتلاف سعودی و دولت صنعاء دوم آوریل گذشته آغاز شد و تا دوم ژوئن گذشته ادامه یافت و برای دو ماه دیگر تمدید شد.
انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید