امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 476839 |
تاریخ انتشار : 04 مرداد 1401 - 12:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/فارس طی مراسمی، یک مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در شیراز افتتاح و عملیات اجرایی برای احداث یک مدرسه خیرساز ۱۲ کلاسه در ناحیه ۳ آموزش و پرورش این کلانشهر، آغاز شد. سه‌شنبه ۴ مرداد، طی مراسمی با حضور مسئولان استانی، بهره‌برداری از آموزشگاه ۶ کلاسه خیرساز دکتر فرزین برکت و عملیات اجرایی احداث آموزشگاه […]

صلح خبر/فارس طی مراسمی، یک مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در شیراز افتتاح و عملیات اجرایی برای احداث یک مدرسه خیرساز ۱۲ کلاسه در ناحیه ۳ آموزش و پرورش این کلانشهر، آغاز شد.

سه‌شنبه ۴ مرداد، طی مراسمی با حضور مسئولان استانی، بهره‌برداری از آموزشگاه ۶ کلاسه خیرساز دکتر فرزین برکت و عملیات اجرایی احداث آموزشگاه ۱۲ کلاسه مهدی قره‌گلچیان در محدوده آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز، آغاز شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس در این مراسم گفت: مدرسه سازی توسط خیرین در واقع تداعی کننده اینست که آموزش، تحصیل، تهذیب و پرورش دانش آموزان از ابتدا با یک کار و نیت خیر و معنوی آغاز می‌شود.

سید کاظم حسینی خاطرنشان کرد: بخش زیادی از فضاهای آموزشی در کشور و استان فارس به دست خیرین نیک اندیش ساخته شده است.

افتتاح و آغاز ساخت ۲ مدرسه خیرساز در شیراز

حسینی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص تعلیم وتربیت افزود: مدرسه سازی توسط خیرین در واقع تداعی گر این است که شروع آموزش، تحصیل، تهذیب و پرورش دانش آموزان از ابتدا با یک کار و نیت خیر و معنوی است. 

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس از خیرین محترم خواست: همان طور که دربحث ساخت فضاهای آموزشی تلاش می کنند در توسعه فضاهای پرورشی و ورزشی نیز پیش قدم و پیش گام باشند.

حسینی با اشاره به طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که بر اساس این طرح  بیش از ۲ هزار فضای ورزشی در کشور  در حال ساخت است گفت: از این تعداد، ۸۹ فضا متعلق به استان فارس است که در سفر اخیر وزیر آموزش و پرورش ۴۲ چمن مصنوعی افتتاح شد و ۱۴ سالن ورزشی نیز در حال اتمام است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز نیز در این مراسم گفت: آموزشگاه ۶ کلاسه برکت در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع با پیش‌بینی اتاق اداری، سرویس بهداشتی و آبخوری احداث شده است.

زارع گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد ریال و در مدت ۱۸ ماه احداث شده که ۳۰ میلیارد آن از طریق اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس استان فارس و ۱۸ میلیارد نیز توسط دکتر فرزین برکت تامین و هزینه شده است.

به گزارش صلح خبر، در مراسم آغاز ساخت آموزشگاه ۱۲ کلاسه مهدی قره‌گلچیان، همسر آن خیر گفت: هدف از این اقدام کمک به تسهیل تحصیل دانش آموزان در مناطق کمتربرخوردار و محروم شیراز است.

فاطمه قره‌گلچیان که از فرهنگیان پیشکسوت محسوب می‌شود، یادآور شد که این پروژه قرار است در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع و در زیربنای ۱۷۰۰ مترمربع احداث شود.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید