امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 481519 |
تاریخ انتشار : 19 شهریور 1401 - 21:10 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل ملوان به لغو دیدار تیمش برابر فولاد اعتراض کرد. به گزارش صلح خبر، پژمان نوری، مدیرعامل باشگاه ملوان درباره لغو دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان در چارچوب هفته ششم اظهار کرد: من نمی‌دانم چرا بازی را لغو کردند اما اینجا در ورزشگاه سیروس قایقران باران نمی‌بارید و حتی الآن که بازی باید آغاز می‌شده […]

مدیرعامل ملوان به لغو دیدار تیمش برابر فولاد اعتراض کرد.

به گزارش صلح خبر، پژمان نوری، مدیرعامل باشگاه ملوان درباره لغو دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان در چارچوب هفته ششم اظهار کرد: من نمی‌دانم چرا بازی را لغو کردند اما اینجا در ورزشگاه سیروس قایقران باران نمی‌بارید و حتی الآن که بازی باید آغاز می‌شده است، نه داور و ناظری در استادیوم حضور ندارند. ساعت ۱۲، سرپرست فولاد به سرپرست تیم ما خبر داده که بازی لغو است و ساعت ۱۴:۳۰ پس از نظارت از زمین گفته‌اند که بازی لغو شده است.

وی ادامه داد: این اتفاق‌ها فقط در داخل ایران می‌افتد. زمین ما هیچ مشکلی ندارد و حتی اکنون باران هم نمی‌بارد. من نمی‌دانم چرا بازی لغو شد. حتی نمی‌دانم چرا بازی طبق قوانین ۲۴ ساعت بعد برگزار نمی‌شود و تاریخ برگزاری را مشخص نکرده‌اند. حتی ما استعلام هواشناسی را هم گرفته‌ایم، به ما گفتند از ۱۰ صبح فردا (یک‌شنبه) در کل شهر انزلی هم باران نخواهد بارید. من نمی‌دانم مشکل برگزاری چه بود اما فکر می‌کنم دلیل لغو بازی، چیزی به غیر از باران بود.

نوری اضافه کرد: نمی‌دانم چرا حق ملوان را در لیگ برتر می‌خورند. از زمانی که ما به لیگ برتر آمده‌ایم، هر رفتاری بخواهند با ما انجام می‌دهند. یک چیزهایی در شهر انزلی و برای ملوان قانون است که اصلا در زمین‌ها و شهرهای دیگر چنین چیزی وجود ندارد. در بازی پیش، اکثر هواداران حریف پشت نیمکت ما که مهمان بودیم، بودند و در سیروس قایقران، یک سوم ظرفیت ورزشگاه را از ما گرفتند زیرا گفتند که پشت نیمکت حریف است. ما چیز زیادی نمی‌خواهیم و فقط حق طبیعی خود را می‌خواهیم. مگر چند سال در لیگ برتر نبوده‌ایم؟ به هر حال هم قبلا تجربه‌اش را داشتیم و هم بازی‌ها فرقی با آن موقع که نکرده است. من نمی‌دانم چرا با ملوان این کار را می‌کنند ولی خواسته ما، طبیعی‌ترین چیزی است که باید در اختیار یک تیم لیگ برتری قرار بگیرد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید