امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 15 شوال 1445 | 2024-04-23
کد خبر: 481851 |
تاریخ انتشار : 23 شهریور 1401 - 10:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/اصفهان سرمربی تیم فوتبال ون‌پارس از عملکردشان در بازی با آستارا گلایه کرد و گفت: ضعیف‌ترین عملکرد را در ۳ بازی اخیر داشتیم که می‌تواند به‌ علت مسافت یا چمن مصنوعی باشد. سعید جهانگیری، پس از بازی شکست یک بر صفر ون‌پارس برابر شهرداری آستارا درباره عملکرد تیمش در گفت‌وگو با صلح خبر، اظهار […]

صلح خبر/اصفهان سرمربی تیم فوتبال ون‌پارس از عملکردشان در بازی با آستارا گلایه کرد و گفت: ضعیف‌ترین عملکرد را در ۳ بازی اخیر داشتیم که می‌تواند به‌ علت مسافت یا چمن مصنوعی باشد.

سعید جهانگیری، پس از بازی شکست یک بر صفر ون‌پارس برابر شهرداری آستارا درباره عملکرد تیمش در گفت‌وگو با صلح خبر، اظهار کرد: به عقیده من در دیدار شب گذشته ضعیف‌ترین عملکرد را نسبت به سه مسابقه اخیر خود داشتیم. شاید این عملکرد ضعیف به مسافتی که برای رسیدن به آستارا طی کردیم مربوط بوده و یا ممکن است بازی در چمن مصنوعی باعث آن شده باشد. به هر حال باید بررسی‌های لازم را انجام داده و به دنبال رفع نقاط ضعف خود باشیم. 

وی‌ افزود: اگر در این دیدار دچار اشتباه نمی‌شدیم، تیم حریف حتی در سه تا نود دقیقه هم نمی‌توانست به گل برسد. با این حال اشتباه در زدن ضربه سر در شرایط مسلط باعث شد گل اول را دریافت کنیم. 

جهانگیری خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم تنها پنج تا ده دقیقه بعد از دریافت گل، فوتبال بازی کردیم و از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم. در گردش توپ و ارسال از کناره‌ها خوب عمل نکردیم.

وی ادامه داد: باید بررسی کنیم که چرا نسبت به سه بازی قبل شرایط نامناسبی داشته‌ایم تا در قدم‌های بعدی وضعیت‌مان را بهبود ببخشیم. 

سرمربی تیم فوتبال ون‌پارس با تاکید بر انگیزه نماینده آستارا برای کسب پیروزی برابر ون‌پارس، یادآوری کرد: تیم حریف چیزی برای از دست دادن نداشت و در سه بازی اخیر تنها یک امتیاز کسب کرده بود. شهرداری آستارا برای پیروزی بی مهابا پا به زمین مسابقه گذاشت و فوتبال هدفمندی از سمت حریف شاهد نبودیم.

جهانگیری تصریح کرد: اشتباه کردیم و تاوان اشتباه خودمان را پرداخت کردیم. به تیم حریف بابت پیروزی تبریک می‌گویم. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: هواداران خیلی خوب تیم محبوبشان را تشویق کردند و از بازی لذت بردند. با این حال انتظار دارم زمانی که در این سطح فوتبال بازی می‌کنیم، داوران هم دقت بیشتری به خرج بدهند و قضاوت عادلانه‌ای داشته باشند تا هر دو تیم لذت بیشتری از فوتبال ببرند.

سرمربی تیم فوتبال ون‌پارس با اشاره به اهمیت داوری در بازی‌های حساس، افزود: توقع داریم با توجه به حساسیت‌ها ‌و توجهات، داوران نیز کیفیت بالاتری داشته باشند. همانطور که ما باید نقاط ضعف خودمان را برطرف کنیم، این مجموعه نیز باید چنین کاری را انجام دهد تا مخصوصا بخش‌های خصوصی مانند ون‌پارس متضرر نشوند.

به گزارش صلح خبر، تیم فوتبال ون‌پارس نقش جهان به‌عنوان نماینده اصفهان در لیگ آزادگان شب گذشته (سه‌شنبه، ۲۲ شهریور) برابر نماینده آستارا بازی را با یک گل نتیجه را واگذار کرد تا با ۴ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید