امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 455136 |
تاریخ انتشار : 01 بهمن 1400 - 10:20 | ارسال توسط :
0
5
ارسال به دوستان
پ

رئیس جمهور سوریه با فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه و هیئت همراه وی دیدار وطی آن از تلاش‌های رئیس جمهور روسیه و مقامات این کشور برای توسعه روابط دوجانبه بین دو کشور و حمایت از مردم سوریه در جنگ علیه تروریسم قدردانی کرد. به گزارش صلح خبر، به نقل از المیادین، بشار اسد، رئیس جمهور […]

رئیس جمهور سوریه با فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه و هیئت همراه وی دیدار وطی آن از تلاش‌های رئیس جمهور روسیه و مقامات این کشور برای توسعه روابط دوجانبه بین دو کشور و حمایت از مردم سوریه در جنگ علیه تروریسم قدردانی کرد.

به گزارش صلح خبر، به نقل از المیادین، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه روز پنجشنبه از الکساندر لاورنتیف، فرستاده ویژه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به سوریه استقبال کرد.

در جریان این دیدار دو طرف آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و مسائل سیاسی مورد توجه دوکشور را بررسی کردند.

آن‌ها همچنین زمینه‌های همکاری دوجانبه بین روسیه و سوریه و پیامدهای مثبت این همکاری‌ها در پیروزی‌های به دست آمده علیه تروریسم و همینطور بازگشت امنیت و ثبات به اکثر مناطق سوریه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

بشار اسد تاکید کرد: فشارهای غرب بر روسیه در بسیاری از موارد، واکنشی به نقش مهم و موثر روسیه در عرصه بین المللی و دفاع این کشور از حقوق بین الملل و ایستادگی آن در مقابل غیراخلاقی های کشورهای غربی است.

وی ادامه داد سیاست‌های برخی کشورهای غربی در راستای ایجاد هرج و مرج با هدف کنترل بر سایر کشورها و اراده مردمان‌شان است.

اسد همچنین از تلاش‌های رئیس جمهور روسیه و مقامات این کشور در سطوح مختلف برای توسعه روابط دوجانبه بین دو کشور و حمایت از مردم سوریه در جنگ علیه تروریسم قدردانی کرد.

فرستاده ویژه پوتین تأکید کرد که فدراسیون روسیه اهمیت ویژه‌ای برای توسعه روابط با سوریه به صورت مستمر، تقویت همکاری بین نهادهای دو طرف و حمایت از مردم سوریه قائل است.

لاورنتیف اظهار داشت: روسیا از نشانه‌های بازگشت سوریه به معادلات سیاسی منطقه‌ای و عربی که در نتیجه پیروزی‌های این کشور علیه تروریسم صورت گرفته،‌ خرسند است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید