امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 477162 |
تاریخ انتشار : 07 مرداد 1401 - 3:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

کاپیتان سابق زردپوشان اصفهانی می‌گوید انتظارات هواداران سپاهان و پرسپولیس کار مربیان‌شان و بازیکنان را سخت می‌کند و هواداران باید بدانند که یک تیم برای قهرمانی نیاز به آرامش دارد. لئون استپانیان در گفت‌وگو با صلح خبر، درباره حضور مواریس در سپاهان اظهار کرد: او دستیار ژوزه مورینیو بوده و مربی بزرگی است که دانش […]

کاپیتان سابق زردپوشان اصفهانی می‌گوید انتظارات هواداران سپاهان و پرسپولیس کار مربیان‌شان و بازیکنان را سخت می‌کند و هواداران باید بدانند که یک تیم برای قهرمانی نیاز به آرامش دارد.

لئون استپانیان در گفت‌وگو با صلح خبر، درباره حضور مواریس در سپاهان اظهار کرد: او دستیار ژوزه مورینیو بوده و مربی بزرگی است که دانش روز دارد. سپاهان بازیکنان خوبی جذب کرده و خود مورایس هم بازیکنان خوبی را به تیم آورده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم عملکرد سپاهان در لیگ برتر به چه صورت خواهد بود.

او درباره وضعیت لیگ پیش روی و مدعیان لیگ برتر گفت: استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد همیشه برای قهرمانی تیم می‌بندند و بازی‌های جذابی پیش رو داریم. باید دید بازیکنان خارجی و جدید سپاهان چگونه خود را نشان خواهند داد. از بازی استقلال و سپاهان مشخص می‌شود کدام تیم آماده‌تر است یا کدام تیم برای قهرمانی می‌جنگد.

کاپیتان سابق سپاهان با بیان این‌که هواداران هر تیمی دوست دارند که تیم‌شان قهرمان شود، عنوان کرد: سپاهان هم در دو سه سال گذشته برای قهرمانی تیم بست. با این حال توانست سهمیه آسیایی را کسب کند و این خوب است. هواداران درست است از تیم انتظار دارند اما همیشه آنطور که می‌خواهیم نمی‌شود و فقط یک تیم قهرمان می‌شود. تیمی که آماده‌تر و تاکتیک پذیرتر باشد موفق‌تر است.

او ادامه داد: نتایج ابتدای فصل خیلی مهم است. کار در نیم فصل اول سخت است و به همین دلیل تیمی که بتواند در این نیم فصل امتیازات بیشتری کسب کند، می‌تواند موفق‌تر باشد. انتظارات هواداران سپاهان و پرسپولیس کار مربیان‌شان و بازیکنان را سخت می‌کند و هواداران باید بدانند که یک تیم برای قهرمانی نیاز به آرامش دارد.

کاپیتان سابق سپاهان در رابطه با سطح لیگ برتر بیان کرد: حضور مربیان خارجی جدید کیفیت لیگ برتر را بالاتر می‌برد و این کمک می‌کند جوان‌ترها تجربه کسب کنند و بتوانند پیشرفت کنند. حضور آن‌ها به تیم ملی هم کمک می‌کند. مربیان بزرگ به دنبال بازیکنان جوان هستند تا به آن‌ها کمک کنند. این شرایط جدید لیگ برتر بسیار کمک حال تیم ملی خواهد بود.

او درباره شرایط خودش و این‌که مربی‌گری خواهد کرد یا خیر، گفت: من اکنون دو تیم در رده‌های پایه دارم و با آن‌ها کار می‌کنم. مدرک A اروپا را دارم اما برای کار کردن در لیگ ارمنستان باید مدرک سطح بالاتری داشته باشم. با این حال در حال کار هستم و در آینده در لیگ برتر ارمنستان کار خواهم کرد. در حال حاضر هم چند پیشنهاد از لیگ برتر ایران دارم اما تصمیم قطعی نگرفتم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید