امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 498953 |
تاریخ انتشار : 26 اسفند 1401 - 21:16 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/گیلان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۶ درصدی استخر سرپوشیده آستارا، گفت: استخر سرپوشیده آستارا همزمان با عید سعید فطر به بهره برداری می رسد. جهانبخش آرمان امروز در جریان بازدید از استخر سرپوشیده و ورزشگاه وحدت آستارا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از سال ۸۶ استخر سرپوشیده آستارا […]

صلح خبر/گیلان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۶ درصدی استخر سرپوشیده آستارا، گفت: استخر سرپوشیده آستارا همزمان با عید سعید فطر به بهره برداری می رسد.

جهانبخش آرمان امروز در جریان بازدید از استخر سرپوشیده و ورزشگاه وحدت آستارا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از سال ۸۶ استخر سرپوشیده آستارا کلنگ زنی شده بود و موقعی که ما این استخر را تحویل گرفتیم، تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وی با بیان اینکه با حمایت های فرماندار و نماینده مردم آستارا در مجلس توانستیم اعتبارات خوبی برای پیشرفت استخر سرپوشیده آستارا اختصاص دهیم، افزود: هم اکنون استخر سرپوشیده آستارا ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در بازه زمانی کوتاهی این استخر در آستارا افتتاح خواهد شد و سعی ما بر این است که همزمان با عید سعید فطر افتتاح شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اهمیت بازسازی ورزشگاه وحدت آستارا و حضور دو تیم از این شهرستان مرزی در رقابت های لیگ دسته اول و همچنین دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور به عنوان نمایندگان فوتبال استان گیلان، گفت: ۶۰۰ صندلی نو و استاندارد در سکوی تماشاگران ورزشگاه وحدت آستارا نصب شد و در آینده نزدیک سیستم صوتی و اسکوربورد نصب و سایر کمبود های ورزشگاه نیز رفع خواهد شد تا تیم های شهرداری آستارا و مقاومت بتوانند میزبانی خوبی از تیم های ورزشی مختلفی که در این شهرستان حضور پیدا می‌کنند، داشته باشند.

آرمان خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ تصمیم داریم یک سکوی استاندارد تماشاگران را به مجموعه ورزشی وحدت آستارا اضافه کنیم تا تماشاگران آستارایی بتوانند بازی های تیم های محبوب خود را در این ورزشگاه به راحتی به تماشا بنشیند.

استخر سرپوشیده آستارا همزمان با عید فطر افتتاح می شود

استخر سرپوشیده آستارا همزمان با عید فطر افتتاح می شود

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید