امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 481793 |
تاریخ انتشار : 22 شهریور 1401 - 15:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خراسان رضوی امتیاز تیم لیگ برتری فوتسال چیپس کامل مشهد در شرایطی به مجموعه‌ای جدید واگذار شد که مالک باشگاه رفتار مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی را دلیل اصلی این انتقال می‌داند. امتیاز تیم چیپس کامل مشهد در لیگ برتر فوتسال ایران به رکن‌آذین خاورمیانه مشهد منتقل شد و این مجموعه در […]

صلح خبر/خراسان رضوی امتیاز تیم لیگ برتری فوتسال چیپس کامل مشهد در شرایطی به مجموعه‌ای جدید واگذار شد که مالک باشگاه رفتار مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی را دلیل اصلی این انتقال می‌داند.

امتیاز تیم چیپس کامل مشهد در لیگ برتر فوتسال ایران به رکن‌آذین خاورمیانه مشهد منتقل شد و این مجموعه در اولین گام حمید بی‌غم را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد. مولایی، مسیح‌آبادی و رئوف دستیاران وی در تیم مشهدی خواهند بود. چیپس کامل تا پایان هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با تنها یک امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

مجتبی رنجوری، مالک باشگاه چیپس کامل، در گفت‌وگو با صلح خبر در خصوص واگذاری امتیاز تیمش به مجموعه رکن‌آذین اظهار کرد: چند مورد دست به دست هم داد تا در نهایت به این نتیجه برسیم که پس از سه سال حضور در رده‌های مختلف فوتسال ایران عطای کار را به لقایش ببخشیم و باشگاه را واگذار نماییم. متاسفانه گویا بخش خصوصی در ورزش خراسان رضوی هیچ اهمیتی ندارد. در این مدت انواع و اقسام توهین‌ها را از سوی مدیر کل جدید ورزش خراسان رضوی تحمل کرده‌ایم.

وی افزود: هاشمی‌ جواهری رفتار بدی با ما داشت و نمی‌دانم چرا از بالا به پایین نگاه می‌کرد. دفعه آخری که با وی جلسه داشتیم، وقتی از اتاق مدیرکل بیرون آمدم قسم خوردم دیگر تا زمانی‌که این افراد باشند تیمداری نکنم. من رویاهای بزرگی برای فوتسال خراسان رضوی و شهر مشهد داشتم و فکر می‌کردم روزی می‌توانیم حتی به درخشش در مسابقات آسیایی هم فکر کنیم، اما هر روز با رفتارهایی که داشتند دلسردتر از قبل شدیم.

رنجوری با اشاره به شایعاتی که در خصوص گسترش فعالیت مجموعه چیپس کامل در ورزش خراسان رضوی و تیمداری در عرصه والیبال مطرح بود، ادامه داد: از روزی که به چیپس کامل پیشنهاد کردند که در عرصه والیبال هم تیمداری کنیم، بحث به سمت تشکیل کمیته ۷ نفره از مسئولان شهری و استانی رفت، اما در اداره کل ورزش و جوانان هیچ گامی در این راستا برداشته‌ نشد. فقط آقایان به دنبال این بودند که مثل فوتسال، هزینه کنیم و هیچ حمایتی هم صورت نگیرد. حتی وقتی پس از ۲ ماه رفت‌وآمد و حضور در جلسات مستمر خواستیم پیروی توافق‌ها گام بردارند، توافقات قبلی را کتمان کردند و به حرف‌هایی که زدند پایبند نبودند.

رنجوری با انتقاد از رفتارهای مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: پس از انصراف ما از تیمداری در عرصه والیبال، از اداره کل ورزش به سالن شهیدبهشتی مشهد نامه زدند که اجازه ندهید چیپس کامل مجانی از این سالن استفاده کند. دوستان خبر نداشتند ما تا پایان نیم‌فصل هزینه استفاده از سالن را پرداخت کرده‌بودیم و الان طلبکار هم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در دورانی وارد ورزش شدیم که کرونا تازه شیوع پیدا کرده‌بود و مسابقات فوتسال بدون تماشاگر برگزار می‌شد. در همین شهر می‌دیدیم که مسابقات برخی رشته‌های ورزشی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود، اما به فوتسال و بازی ما که می‌رسید ناگهان شب مسابقه قوانین جدیدی را مطرح می‌کردند و از ما می‌خواستند در فاصله کمتر از ۱ روز تا برگزاری مسابقه، سامانه آنلاین فروش بلیت راه‌اندازی کنیم تا مطمئن شوند که ۳۰ درصد بیشتر از ظرفیت سالن استفاده نمی‌شود. در این مدت که تیمداری کردم هزینه‌هایی برایمان تراشیدند که باورنکردنی بود. با همه مشکلات پای کار ایستاده‌بودیم، اما مدیرکل ورزش استان جوری دیگر با بخش خصوصی رفتار می‌کرد.

مالک باشگاه چیپس کامل مشهد گفت: چه زمانی که به دنبال واگذاری تیم بودیم و چه الان که تیم واگذار شده، حتی ۱ نفر از مسئولان ورزش استان به ما زنگ نزد تا بابت حضورمان در عرصه ورزش خسته‌نباشید بگوید. مردم مشهد به فوتسال علاقه دارند و این شهر مملو از استعداد است، امیدوارم که مجموعه جدیدی که وارد فوتسال شده دلسرد نشود و بتواند به افتخارات بزرگی در لیگ دست یابد. در مدت حضور چیپس کامل در ورزش بیش از ۵۰۰ نوجوان و جوان مستعد فوتسالیست را مورد حمایت قرار دادیم و واقعا از این مسیر لذت بردم، اما دیگر ادامه حضور در این شرایط درست نیست.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید