امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 478029 |
تاریخ انتشار : 15 مرداد 1401 - 15:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خراسان رضوی مالک باشگاه فرهنگی ورزشی چیپس کامل از احتمال حضور این باشگاه در عرصه تیم‌داری رشته‌های ورزشی فوتبال و والیبال خبرداد. مجتبی رنجوری در گفت‌وگو با صلح خبر در خصوص تیم‌داری این باشگاه در ۲ رشته فوتبال و والیبال اظهار کرد: چندین جلسه با مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار کردیم و در […]

صلح خبر/خراسان رضوی مالک باشگاه فرهنگی ورزشی چیپس کامل از احتمال حضور این باشگاه در عرصه تیم‌داری رشته‌های ورزشی فوتبال و والیبال خبرداد.

مجتبی رنجوری در گفت‌وگو با صلح خبر در خصوص تیم‌داری این باشگاه در ۲ رشته فوتبال و والیبال اظهار کرد: چندین جلسه با مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار کردیم و در خصوص حضور در لیگ برتر والیبال و حتی یک تیم در لیگ دسته یک یا دو فوتبال نظرات و برنامه‌های خود را مطرح کردیم.

وی افزود: در وهله اول باید کارگروهی مشترک مثل یک هیات امنا بین ما و اداره کل ورزش و جوانان استان تشکیل شود. در قالب این کارگروه پیشنهاد دادیم که یک هلدینگ ورزشی تشکیل شود و به تمام رشته‌های ورزشی ورود کنیم. برنامه داشتیم که امسال دو رشته والیبال و فوتبال در هر دو بخش آقایان و بانوان را به حوزه فعالیت خود اضافه کنیم.

مالک باشگاه فرهنگی ورزشی چیپس کامل ادامه داد: بخش خصوصی توانایی چنین کار عظیمی را ندارد و نیاز است که همت گروهی و تلاش همگان پشت این کار باشد. تاکنون وظیفه خود را انجام دادیم و چند بار هم با رییس فدراسیون والیبال و رییس هیات والیبال استان جلسه گذاشتیم.

لیگ برتر والیبال با ۱۴ تیم بسته شده است

رنجوری در خصوص حضور در لیگ برتر والیبال توضیح داد: با وجود اینکه به ما قول واگذاری امتیاز داده شد، اما مشکل اینجاست که امتیازی در لیگ برتر وجود ندارد و لیگ با ۱۴ تیم بسته شده است. طبق مصوبه سازمان لیگ، لیگ برتر با همین ۱۴ تیم برگزار می‌شود، اما صحبت‌هایی به گوش رسیده که شاید ۲ تیم شهرداری ورامین و ارومیه در لیگ شرکت نکنند و امتیاز یکی از این دو تیم به ما واگذار شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه اواخر شهریورماه مسابقات لیگ برتر والیبال آغاز می‌شود، صحبت‌های اولیه را با برخی بازیکنان انجام دادیم و آماده هستیم تا با تشکیل هلدینگ ورزشی و هیات امنا فعالیت خود را رسما آغاز کنیم.

مالک باشگاه فرهنگی ورزشی چیپس کامل عنوان کرد: هنوز تکلیف کارگروه و موضوع واگذاری امتیاز مشخص نشده است. اگر تا پایان این هفته موضوع واگذاری امتیاز به سرانجام نرسد، با توجه به کمبود وقت تا شروع لیگ، ورود به لیگ برتر عقلانی نخواهد بود. البته ممکن است بعد از تشکیل هلدینگ تصمیم بر این شود که در لیگ یک تیم‌داری کنیم.

رقم شهرخودرو بدون بدهی مالی ۲۵ میلیارد تومان است

رنجوری در خصوص تیم‌داری در رشته فوتبال تصریح کرد: در خصوص فوتبال هم با مسئولان باشگاه شهرخودرو چند جلسه برگزار کردیم، اما برای گرفتن امتیاز این تیم قانع نشدیم. واضح است که تراز مالی این باشگاه مشخص نیست و قطعا توجیهی برای گرفتن امتیاز این تیم وجود ندارد. پیشنهاد مسئولان شهرخودرو برای خرید امتیاز حدود ۲۵ میلیارد تومان بود، چند تیم دیگر مثل استقلال ملاثانی هم چنین رقمی پیشنهاد داده‌اند، اما چون رقم بدهی مالی شهرخودرو مشخص نیست فعلا به این موضوع ورود نمی‌کنیم.

وی افزود: ظاهرا قرار است لیگ یک از ابتدای شهریورماه و لیگ دو دیرتر آغاز شود. با مشورت‌هایی که با متخصصان و کارشناسان فوتبال استان صورت گرفت، در نظر داریم که امتیاز یک تیم در لیگ دو را بخریم، با مدیریت و کادر فنی خوب تیم را ببندیم و از لیگ دو شروع کنیم تا انشالله به لیگ برتر برسیم.

مالک باشگاه فرهنگی ورزشی چیپس کامل خاطرنشان کرد: همه مواردی که برعهده باشگاه چیپس کامل بوده، توسط ما انجام شده و مابقی امور منوط به تشکیل هیات امنا و هلدینگ است. اطلاع ‌رسانی لازم به تمام مراجع مربوطه و کسانی که قرار است کنار ما باشند انجام شده و مذاکرات صورت گرفته و تنها منتظر پاسخ نهایی آن‌ها هستیم. متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی از سوی اداره کل صورت نگرفته و هیات امنایی هم تشکیل نشده است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید