امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 455383 |
تاریخ انتشار : 03 بهمن 1400 - 12:32 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/تهران فرماندار پیشوا گفت: حضرت امام خمینی(ره) که میلادش مصادف با تولد دخت نبی مکرم اسلام است، این روز را به عنوان روز بزرگداشت مقام زن و روز مادر نامگذاری کردند و این نامگذاری زیبا و شایسته باعث شد تا جایگاه زن در ایران اسلامی ارتقا یابد. ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا صبح امروز […]

صلح خبر/تهران فرماندار پیشوا گفت: حضرت امام خمینی(ره) که میلادش مصادف با تولد دخت نبی مکرم اسلام است، این روز را به عنوان روز بزرگداشت مقام زن و روز مادر نامگذاری کردند و این نامگذاری زیبا و شایسته باعث شد تا جایگاه زن در ایران اسلامی ارتقا یابد.

ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا صبح امروز یکشنبه سوم بهمن در جشن میلاد حضرت زهرا (س) و امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: حضرت زهرا کامل‌ ترین بانوی هستی و مایه فخر و مباهات زنان عالم است و در تبلیغ دین مبین اسلام و رسالت پیامبر عظیم‌الشان نقش مهمی را بر عهده داشت.

فرماندار پیشوا بیان کرد: ما به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم زندگی، روش، منش و سیرت این بزرگوار را الگو قرار داده و از ایشان پیروی کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: زمانی در حجاز و در دوران جاهلیت، دختران را زنده به گور کرده و جایگاهی برای زنان قائل نبودند و زمانی که خداوند این هدیه الهی را به پیامبر و همسرش عطا کرد، جایگاه دختر و زن را به مردم آن زمان شناساند و نسل امامت را از حضرت زهرا (س) قرار داد.

تاجیک نوری افزود: در همه‌ دولت‌ها به ویژه دولت آیت‌الله رئیسی به جایگاه زنان توجه شده و برنامه‌های بسیار خوبی برای ارتقاء جایگاه واقعی زنان و دختران در برنامه‌های دولت وجود دارد.

نماینده عالی دولت در پیشوا گفت: رهبر معظم انقلاب بهترین نقش زنان را نقش مادرانه آنها می‌دانند تا سربازانی برای آینده کشور تربیت کنند تا این انقلاب را به صاحب اصلی آن حضرت مهدی موعود (عج) تحویل دهند.

وی افزود: شاید وجود برخی مشکلات باعث شود تا حقایق و دستاوردهای ۴۳ ساله انقلاب به خوبی نمایان نشود ولی با مرور و تبیین این دستاوردها نباید اجازه دهیم مشکلات موجود، پیشرفت‌ها و ارزش‌های انقلاب را کمرنگ جلوه دهد.

فرماندار پیشوا بیان کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند که جنگ، جنگ روایت‌ها است یعنی اگر ما انقلاب را روایت نکنیم، دشمن روایت می‌کند، هر جورش دلش می‌خواهد توجیه می‌کند و جای ظالم و مظلوم را عوض‌ می‌کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا گفت: در قبل از انقلاب فقط ۳۵ درصد زنان باسواد بودند ولی امروز بالای ۹۵ درصد زنان کشورمان دارای سواد هستند.

تاجیک نوری گفت: در بحث رشته‌های ورزشی و افزایش آنها از هفت به ۳۸ رشته و در مباحث دانشجویی، پزشکی ودیگر عرصه‌ها، پیشرفت زیادی نسبت به قبل از انقلاب در حوزه زنان ایجاد شده  ولی راضی به این شرایط نیستیم و باید بیشتر از این برای پیشرفت شهر و کشورمان تلاش کنیم و قدم‌های خوبی را برداریم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید