امروز: پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 10 شوال 1445 | 2024-04-18
کد خبر: 484132 |
تاریخ انتشار : 14 مهر 1401 - 22:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خوزستان سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر با گله مندی از قضاوت داور تیمش مقابل پارس جنوبی، گفت: آیا ما موش آزمایشگاهی شده‌ایم؟ موسی قنواتی در گفت و گو با صلح خبر در خصوص شکست تیمش مقابل پارس جنوبی در هفته هفتم لیگ یک، اظهارکرد: متاسفانه در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی بازیکنانم آنچه باید […]

صلح خبر/خوزستان سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر با گله مندی از قضاوت داور تیمش مقابل پارس جنوبی، گفت: آیا ما موش آزمایشگاهی شده‌ایم؟

موسی قنواتی در گفت و گو با صلح خبر در خصوص شکست تیمش مقابل پارس جنوبی در هفته هفتم لیگ یک، اظهارکرد: متاسفانه در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی بازیکنانم آنچه باید می بودند، نبودند اما رفته رفته خودشان را پیدا کردند هرچند متاسفانه تیم ما در آن ۲۰ دقیقه دوگل دریافت کرده بود. 

وی افزود:  البته موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم که از آن ها بهره بردیم. نمی خواهم درباره داوری صحبت کنم اما بی تاثیر هم نبود. بیش از سه پنالتی باید برای ما گرفته می شد که نشد، البته در دقایق پایانی داور یک پنالتی که فکر کنم به خاطر این که دل ما را به دست بیاورد، به سود ما گرفت. ناگفته نماند همین داور در لیگ دو وقتی با تیم شهرداری نوشهر بازی داشتیم، چنین قضاوتی برای ما داشت اما برنده بازی شدیم. 

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر گفت: نمی دانم چرا این داور را برای بازی ما و پارس جنوبی گذاشتند و آیا ما موش آزمایشگاهی شده ایم؟ فکر کنم اولین قضاوت این داور در لیگ یک بود. به نظرم داور برای پارس جنوبی خوب سوت زد.معتقدم واقعا داور حق ما را ضایع کرد. 

وی بیان کرد: ما همیشه سکوت کرده ایم اما از کارشناسان انتظار داریم قضاوت داور بازی را بررسی کنند، ما که نمی توانیم کاری کنیم. حداقل بررسی شود و اگر داور به اشتباه سوت زده است، چهار هفته او را محروم کنند تا حق چهار تیم دیگر ضایع نشود. 

قنواتی عنوان کرد: به هر حال داور هرکاری خواست انجام داد و اگر این موارد را می گویم تنها برای بررسی عملکرد این داور نیست، وگرنه من در جایگاهی نیستم که بخواهم نظر بدهم. من در روزهایی که تیمم شکست هم خورده و داوری خوب بوده است از داور تعریف کرده ام ولی روز گذشته واقعا داور خوب نبود و سمت تیم پارس جنوبی غش کرده بود. 

وی افزود: متاسفانه این که یک تیم شخصی به چه شکلی بازی می کند و چقدر تلاش می کند تا جایگاه خود را در جدول ثابت کند، دیده نمی‌شود و ما باید در چند جبهه بجنگیم. به هر حال در بازی فصل گذشته لیگ دو هم با قضاوت همین داور بردیم، من از قضاوت او راضی نبودم. من فکر می کنم داور می خواست انتقام بازی فصل گذشته مقابل شهرداری نوشهر را از ما بگیرد. 

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر در ادامه، گفت: باتوجه به داشته هایمان از عملکرد تیمم راضی ام ولی از نظر فنی باید بیشتر کار کنیم و اگر چاشنی شانس را هم داشته باشیم، روزهای بهتری هم سپری می کنیم. در بازی پارس و حتی بازی های قبلی مان هم فرصت گلزنی داشته اسم که به گل تبدیل نشدند که نکته منفی فنی است و ان شاءالله برطرف می شود. 

قنواتی با درخواست از فدراسیون و سازمان لیگ برای صدور مجوز میزبانی این تیم در ماهشهر، گفت: باتوجه به این که از هفته آینده بازی ها ساعت ۱۵:۱۵برگزار می شود، به خاطر مردم رنج دیده بندر ماهشهر مجوز میزبانی ما صادر شود تا دل هواداران ما هم شاد شود و ما هم از حضورشان برای کسب موفقیت بهره مند شویم.  از فدراسیون و سازمان لیگ عاجزانه درخواست کمک دارم. ما یک شهر صنعتی و بدون امکانات رفاهی هستیم و این فوتبال دلخوشی مردم بندرماهشهر است. 

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید