امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 500345 |
تاریخ انتشار : 10 فروردین 1402 - 23:16 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/آذربایجان شرقی تراکتور در چارچوب هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال موفق به کسب پیروزی پرگل مقابل نفت مسجدسلیمان شد. تیم‌های تراکتور و نفت مسجدسلیمان در چارچوب بیست‌وچهارمین ایستگاه سطح اول فوتبال کشور، از ساعت ۱۹:۱۵ روز پنجشنبه ۱۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید بهنام محمدی به مصاف یکدیگر رفتند که در […]

صلح خبر/آذربایجان شرقی تراکتور در چارچوب هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال موفق به کسب پیروزی پرگل مقابل نفت مسجدسلیمان شد.

تیم‌های تراکتور و نفت مسجدسلیمان در چارچوب بیست‌وچهارمین ایستگاه سطح اول فوتبال کشور، از ساعت ۱۹:۱۵ روز پنجشنبه ۱۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید بهنام محمدی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با برتری پنج بر یک تی‌تی‌ها به اتمام رسید.

بازی با شروع تهاجمی تراکتوری‌ها آغاز شد و در دقیقه ۸ مسابقه محمد عباس‌زاده در موقعیتی تک‌به‌تک با نوشی‌صوفیانی موفق به باز کردن دروازه نشد و ضربه مهاجم تی‌تی‌ها توپ را راهی اوت کرد.

در ادامه ضد حملات تراکتور، در دقیقه ۱۹ بازی نفوذ محمد قنبری از جناح چپ و ارسال بی‌نقص این بازیکن به روی دروازه با ضربه‌سر محمد عباس‌زاده همراه شد تا مهاجم قائمشهری تی‌تی‌ها گل نخست بازی را به ثمر برساند.

تراکتوری‌ها در دقیقه ۳۱ مسابقه نیز توسط صفا هادی به گل رسیدند تا حساب کار دو بر صفر شود.

نفتی‌ها در ۴۵ دقیقه نخست قادر به ایجاد موقعیتی جدی بر روی دروازه تراکتور نشدند و تی‌تی‌ها نیز با حفظ برتری دو بر صفر خود راهی رختکن شدند.

در ابتدای نیمه دوم برخورد ابوالفضل رزاق‌پور با رضا دهقانی در درون محوطه‌جریمه تی‌تی‌ها، باعث شد تا پنالتی به سود نفتی‌ها اعلام شود و پیمان رنجبری با ضربه پای راست خود توپ را در کنج دروازه قرار داد تا حساب کار دو بر یک شود.

اما درست چند لحظه پس از به ثمر رسیدن گل اول نفت، در دقیقه ۵۲ مسابقه، حرکت تهاجمی محمد قنبری از سمت راست و ارسال مواج این بازیکن به داخل محوطه جریمه با ضربه سر محمد عباس‌زاده همراه شد تا گلی مشابه با گل اول بازی به ارمغان آمده و عباس‌زاده با دبل‌خود بازی را سه بر یک کند.

در دقیقه ۵۶ مسابقه رضا دهقانی با شوت پای راست خود از روی ضربه‌ی ایستگاهی قصد بازکردن دروازه اخباری را داشت که توپ به طرزی نفس‌گیر از کنار چارچوب به بیرون رفت.

محمدرضا عباسی که به عنوان یک یار تعویضی در ترکیب تراکتور قرار گرفته بود در دقیقه ۸۳ مسابقه گل بعدی تی‌تی‌ها را به ثمر رساند تا بازی را چهار بر یک کند.

خطا روی حامد پاکدل در درون محوطه جریمه باعث شد تا پنالتی به سود تراکتوری‌ها اعلام شود و رضا اسدی با ضربه‌ای مطمئن توپ را به تور دروازه نفت مسجدسلیمان چسباند تا بازی در دقیقه ۹۰ بازی پنج بر یک شود.

تراکتور با کسب این پیروزی بعد از ۸ سال موفق شد تا تفت مسجدسلیمان را خارج از خانه شکست دهد تا طلسمی دیگر توسط پاکو خمس بشکند و دومین برد تی‌تی‌ها در این شهر به ارمغان آیید.

تراکتور با کسب این پیروزی ۳۹ امتیازی شده و جایگاه پنجم جدول را به خود اختصاص و نیز با قبول این شکست ۱۳ امتیازی و قعرنشین باقی ماندند تا به سقوط از لیگ‌برتر نزدیک‌تر شوند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید