امروز: پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 10 شوال 1445 | 2024-04-18
دسته :تبلیغات

گوشی هوشمندی که از وسط تا می‌شود

گوشی هوشمندی که از وسط تا می‌شود  گوشی تاشوی سامسونگ دارای یک نمایشگر سرتاسری تاشدنی است   طراحی گوشی هوشمندی که از وسط تا می‌شود سامسونگ موفق به ابداع گوشی هوشمند جدیدی شده که مانند مدل‌های موجود در بازار دارای یک نمایشگر نسبتا بزرگ است، اما می‌توان آن را مانند کیف پول از وسط تا […]

15 مرداد 1394 - 13:02
ارسال توسط :

جدیدترین ساعت مچی زنانه شنل با طرح های شیک و حیرت انگیز

 جدیدترین ساعت مچی زنانه شنل با  طرح هایی شیک و حیرت انگیز مدل ساعت مچی زنانه شنل Chanel یکی از لوکس ترین و گران ترین برندها   شنل Chanel یکی از لوکس ترین و گران ترین برندها در صنعت پوشاک و مد جهان است. یکی از جدیدترین طراحی های برند شنل Chanel ساعت های مچی […]

12 مرداد 1394 - 12:59
ارسال توسط :

ویژگی های ساید بای ساید جدید

ویژگی های ساید بای ساید جدید   بسیاری افراد برای آنکه آشپزخانه زیباتری داشته باشند، سراغ ساید بای ساید ها می روند و بسیاری دیگر به علت نیازشان به یخچال های بزرگ و زمانی که فضای کافی برای خرید یخچال و فریزر جداگانه ندارند، سایدبای ساید را انتخاب می کنند… سیستم خنک کنندگی مدل های […]

17 فروردین 1394 - 16:17
ارسال توسط :

بررسی تبلت 10 اینچی ایسوس

بررسی تبلت 10 اینچی ایسوس در طول زمان بسیار طولانی – تا جایی که ذهن ما یاری می‌کند – تقریبا بیشتر تبلت‌های اندرویدی مبتنی بر ARM بوده‌اند. به عنوان رقیب، اینتل نیز همیشه از بیرون نظاره‌گر پیشرفت پلتفورم موبایلی گوگل بوده است. تا اینکه، ایسوس در این میان مورد توجه اینتل قرار گرفت تا نخستین […]

17 فروردین 1394 - 15:23
ارسال توسط :

ممنوعیت تبلیغات خدمات پزشکی در تمام رسانه‌ها

پارسی وی : تبلیغات خدمات یا کالاهای پزشکی یا داروهای مختلف از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای به امری رایج و متداول تبدیل شده است. با وجود ممنوعیت تبلیغات خدمات پزشکی در تمام رسانه‌ها، این شبکه‌ها در خلأ نظارتی موجود به‌طور شبانه‌روزی مخاطبان را با اینگونه تبلیغات تو خالی بمباران می‌کنند. اگر کسی به‌طور مداوم بیننده این […]

20 آذر 1391 - 15:03
ارسال توسط :

عوامل مساعد در رشد تبلیغات تجاری ایران

عوامل مساعد در رشد تبلیغات تجاری در ایران (از دهه 1340 هجری شمسی) قبل از قضاوت درباره میزان رشد تبلیغات تجاری باید از عوامل مساعد و نامساعد در راه این فن و حرفه جوان، فهرست‌وار نام ببریم و ببینیم چه عواملی موجب شدند این حرفه و فن در ایران رشد خوبی پیدا كند و چه […]

16 آبان 1391 - 23:47
ارسال توسط :

نقش مهم برند در ارتقای تجارت

نقش برند در ارتقاي تجارت در ادبيات کلاسيک اقتصاد، نيروي کار، سرمايه و زمين (مواد خام) سه عنصر اصلي توليد و سرچشمه های اصلي ثروت به‌شمار مي آيد. در روش هاي سنتي حسابداري صنعتي نيز براي محاسبه قيمت فروش، هزينه دستمزد، مواد اوليه و سربار، با يک ميزان سود معقول جمع زده مي شود، اما […]

16 آبان 1391 - 18:51
ارسال توسط :

شناخت علامت تجاری Brand

علامت تجاری(Brand) کوکا کولا با ارزشترین علامت تجاری در دنیاست و نام آن به تنهایی بیلیون ها دلار ارزش دارد. اما چرا؟

16 آبان 1391 - 18:45
ارسال توسط :

تاریخچه تبلیغات تجاری در ایران قسمت سوم

پیشینه تبلیغات تجاری در ایران – قسمت سوم (سالهای بعد از 1335 شمسی) در شماره گذشته به بررسی روند تبلیغات تجاری بین سالهای 1327 تا 1334 در ایران پرداخته شد. در این شماره نیز در ادامه مباحث گذشته به مرور تبلیغات تجاری ایران بعد از سال 1324 می‌پردازیم.

16 آبان 1391 - 12:48
ارسال توسط :

تبلیغات از دوران کهن

از دوران ماقبل تاریخ نوعی ارتباط در خصوص آگاهی از وجود و در دسترس بودن اجناس و كالاها وجود داشته است. برخی از تصاویری كه

16 آبان 1391 - 11:50
ارسال توسط :

10روش برای طراحی موفق یک آرم تجاری

10 روش برای طراحی موفق آرم تجاری مشتریان اغلب به آرم شرکت‌ها توجه زیادی نشان می‌دهند، زیرا این علامت‌ها بر “ارزش” محصولات و خدمات می‌افزایند. گاه این “ارزش” به مهمترین عامل تحریک کننده‌مشتریان برای خرید و استفاده ‌از محصولات و خدمات ، تبدیل می‌شود.

16 آبان 1391 - 0:36
ارسال توسط :

علامت تجاری(Brand)

علامت تجاری(Brand) کوکا کولا با ارزشترین علامت تجاری در دنیاست و نام آن به تنهایی بیلیون ها دلار ارزش دارد. اما چرا؟

15 آبان 1391 - 15:45
ارسال توسط :

نقش برند در ارتقای تجارت

نقش برند در ارتقاي تجارت در ادبيات کلاسيک اقتصاد، نيروي کار، سرمايه و زمين (مواد خام) سه عنصر اصلي توليد و سرچشمه های اصلي ثروت به‌شمار مي آيد. در روش هاي سنتي حسابداري صنعتي نيز براي محاسبه قيمت فروش، هزينه دستمزد، مواد اوليه و سربار، با يک ميزان سود معقول جمع زده مي شود، اما […]

15 آبان 1391 - 14:51
ارسال توسط :

آگهی‌های تجاری در ایران

آگهی های تجارتی برای اولین بار در ایران توسط روزنامه اطلاعات در دهه اول سال 1300 هجری شمسی منتشر شد.

15 آبان 1391 - 11:54
ارسال توسط :

استراتژی‌های تبلیغاتی رستوران‌های برتر

استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغاتی رستوران‌های برتر با شکل گیری جنبش غذای آهسته (Slow Food) و اخطارهای جدی متخصصان تغذیه در خصوص مضرات فست فودها، صاحبان برندهای مطرح فعال در این حوزه به فکر افتاده اند.

15 آبان 1391 - 11:08
ارسال توسط :

بررسی تبلیغات پنهان

تبلیغات پنهان نوعی هوشمند از تبلیغات در قرن بیستم و بیست و یکم است که با استفاده از نوعی عنصر تحریکی-هیجانی باعث ترغیب مخاطبان به مفهوم یک پیام می گردد. البته این یک نوع از برداشت نسبت به مفهوم عظیم “تبلیغت پنهان ” است.

15 آبان 1391 - 10:39
ارسال توسط :

عوامل نامساعد در رشد تبلیغات تجاری

عوامل نامساعد در رشد تبلیغات تجاری در ایران (از دهه 1340 هجری شمسی) با وجود همه عوامل مساعدی كه تبلیغات تجاری را در ایران به سوی رشد و كمال می‌بردند عواملی نیز وجود داشتند که مانع از این می‌گردید كه رشد و تكامل تبلیغاتی بازرگانی سرعت و جهت مطلوب را داشته باشد. مهم‌ترین این عوامل […]

15 آبان 1391 - 8:49
ارسال توسط :

تبلیغات جستجویی چیست

اینترنت وادی کاملا تازه ای را به روی تبلیغات باز کرده و گوگل در این میان سکان داری می کند. مراجع رقابتی تازگی ها به بررسی تبلیغات جست وجویی روی آورده اند. هدف از این نوشته کمک به درک این بازار خاص، تعریف، ساختار و نقش رهبران آن است. کمیسیون اروپا در بررسی های خود […]

15 آبان 1391 - 7:36
ارسال توسط :

کمپین تبلیغاتی و تغییر نگاه نسل‌ جدید در غرب

كمپینهای تبلیغاتی که توانستند نگاه نسل‌های اخیر را در غرب تغییر دهند هدف آگهی های تجارتی همیشه تاثیر گذاری، جلب و تشویق مردم به مصرف کالاهای مشخصی بوده است. اما از آغاز رشد صنعت آگهی های تجاری فقط تعداد انگشت شماری از آنها توانسته اند طرز فکر و یا نگاه مردم را تغییر دهند.

15 آبان 1391 - 1:20
ارسال توسط :

تبلیغات آنلاین

در این نوشتار قصد داریم به بررسی مقاله «تبلیغات آنلاین، هویت و حریم» نوشته رندل پیکر از دانشکده حقوق دانشگاه شیکاگو بپردازیم، مقاله‌ای که حاوی نکات بسیار آموزنده‌ای نیز هست.

15 آبان 1391 - 1:20
ارسال توسط :

وقایع مهم صنعت تبلیغات

صنعت تبلیغات از سابقه‌ای بس طولانی برخوردار است. در طول سالیان دراز

15 آبان 1391 - 0:52
ارسال توسط :

نامداران صنعت تبلیغات دنیا

برادران ساعتچی، نامداران صنعت تبلیغات دنیا شاید خیلی ها ندونن كه بنیانگذاران شركت معتبر و بین المللی “ساعتچی و ساعتچی” یعنی موریس و چارلز، ایرانی الاصل هستند.

15 آبان 1391 - 0:46
ارسال توسط :

انواع تبلیغات

اخیراً مقاله‌ای توسط دکتر یونس شکرخواه ترجمه شده است كه به زبانی ساده روش های تبلیغات را توضیح می‌دهد. نویسنده در معرفی این مقاله اشاره فرموده‌اند که این مطلب هم برای آژانس های تبلیغاتی مفید است و هم برای روابط عمومی ها.

15 آبان 1391 - 0:43
ارسال توسط :

عوامل مساعد در رشد تبلیغات تجاری

عوامل مساعد در رشد تبلیغات تجاری در ایران (از دهه 1340 هجری شمسی) قبل از قضاوت درباره میزان رشد تبلیغات تجاری باید از عوامل مساعد و نامساعد در راه این فن و حرفه جوان، فهرست‌وار نام ببریم و ببینیم چه عواملی موجب شدند این حرفه و فن در ایران رشد خوبی پیدا كند و چه […]

14 آبان 1391 - 23:47
ارسال توسط :